Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Oglądałem forum i oglądałem aż w końcu postanowiłem spróbować swoich sił w 3d. Postaram się przeprowadzić studium anatomii postaci. W zasadzie będzie to mój pierwszy model nie licząc kilku jabłek i kubka. Wiem że porywam się może troszkę zbyt ambitnie...

Krok pierwszy to model w Wings3d. Teraz chyba przejdę do zbrusha. I tu moje pierwsze pytanie do was: czy przy przejściu do zbrusha konieczne są edgeloopy, czy można zrobić to na siatce takiej jaka jest?

 

Viewporty z Wingsa:

http://img338.imageshack.us/img338/7135/anatomiajd4.jpg

 

Praca nie będzie zapewne powstawać zbyt szybko bo traktuje ją jako odpoczynek pomiędzy nauką w sesji.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 931
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wrzuciłem do zbrusha bez edgeloopów i troche się tym bawiłem. Pojawił mi się następujący problem: mam włączoną symetrię i gdy schowałem resztę modelu żeby popracować nad dłonią i po małej obróbce wróciłem do całego modelu to na drugiej dłoni nie było zmian, tzn. dłoń którą rzeźbiłem wygląda tak jak powinna a na drugiej nie ma zmian. Troche to dziwne przynajmniej dla mnie.

 

http://img239.imageshack.us/my.php?image=anatomiagg6.jpg

Napisano

Baza wyglada b fajnie - proporcje, ksztalty. TYlko jesli chodzi o ZB poligony w podstawowym modelu powinnu byc rowno ulozone. Bezwzglednie. Wyjatkiem jest kiedy juz wiesz co robisz i zageszczasz siatke tam gdzie bedziesz tego potrzebowac.

Co do problemu to chyba standard - jak schowasz czesc modelu to musisz uzyc smartResym. Widziales tutoriale Klicka? Tam powinno to byc pokazane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności