JackVasi Napisano 21 Czerwiec 2007 Share Napisano 21 Czerwiec 2007 Witam! Potrzebuje wiedzieć, czy i jak można sprawić by w 3ds max 8 obiekt (chociazby sphere) poruszał się w jednej osi, a jego polozenie byloby okreslane natezeniem dzwieku. Konkretniej chodzi mi o animacje grajacego głośnika. Myślałem o ręcznej animacji, ale to musi być dość dokładne, bo w animacji głównie o ten głośnik będzie chodzić. Więc moje pytanie brzmi: Jak można sprawić by w 3ds max 8 położeniem obiektu sterował dźwięk (jago natężenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plastique Napisano 21 Czerwiec 2007 Share Napisano 21 Czerwiec 2007 w curve editorze klikasz na to co w załączniku przy odpowiedniej osi a potem na AudioFloat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackVasi Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2007 Dzięki Wielkie! Możliwe, że głośniczek niedługo pojawi się w wipach. EDIT: Tylko czemu to nie działa?? mógłbym prosić o dokładniejsze instrukcje?? Z góry dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się