Napisano 21 Czerwiec 200717 l Witam! Potrzebuje wiedzieć, czy i jak można sprawić by w 3ds max 8 obiekt (chociazby sphere) poruszał się w jednej osi, a jego polozenie byloby okreslane natezeniem dzwieku. Konkretniej chodzi mi o animacje grajacego głośnika. Myślałem o ręcznej animacji, ale to musi być dość dokładne, bo w animacji głównie o ten głośnik będzie chodzić. Więc moje pytanie brzmi: Jak można sprawić by w 3ds max 8 położeniem obiektu sterował dźwięk (jago natężenie)
Napisano 21 Czerwiec 200717 l w curve editorze klikasz na to co w załączniku przy odpowiedniej osi a potem na AudioFloat.
Napisano 22 Czerwiec 200717 l Autor Dzięki Wielkie! Możliwe, że głośniczek niedługo pojawi się w wipach. EDIT: Tylko czemu to nie działa?? mógłbym prosić o dokładniejsze instrukcje?? Z góry dziękuję!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto