allied Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 jak poradzic sobie z tymi szparami? (obiekt texturowany to box...)
troglodyta Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 W modyfikatorze Vray displacement w opcjach 3Dmapping/subdivision jest pole do zaznaczenia Keep continuity. Zaznacz je i będzie działało . Pozdrawiam
allied Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Napisano 29 Czerwiec 2007 jeszcze 2 pytania, byc moze nie do konca zwiazane z tym tematem: 1. skad sie wziely te czarne plamki na displacu kamieni - gdy zrobie render z blizszej odleglosci to znikaja 2. co zrobic zeby trawa nie "odbijala" sie w kamieniach? tak samo na pierwszym zalaczonym renderze fioletowa podloga odbija sie na boxie, nie wiem co na to zaradzic..
Hynol Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 1.Powiedziałbym że słabe nastawy GI 2.Nic się tam nie odbija tylko normalny color bleed się robi. Żeby go zmniejszyć użyj na trawie materiału VrayOverrideMat. W slocie głównym zostaw trawe, antomist w slocie GI material daj materiał o mniejszej saturacji zieleni (nie warto tam ze względu na wydajność pakować tekstury - wystarczy sam kolorek).
-hpx- Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 dobra a teraz sie zapytam czy przy uzywaniu tego displaca standardowego w materiale da się jakoś te dziury usunąć ;d
Hynol Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 To że displace mapa jest w materiale nic nie zmienia jak dodasz modyfikator na obiekcie i zaklikniesz mu use object mtl. Problem jest tylko nie do wyeliminowania w przypadku użycia domyślnego displacementu z poziomu renderera - wtedy nie bardzo się da kontrolować ciągłość siatki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się