Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W modyfikatorze Vray displacement w opcjach 3Dmapping/subdivision jest pole do zaznaczenia Keep continuity. Zaznacz je i będzie działało .

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

jeszcze 2 pytania, byc moze nie do konca zwiazane z tym tematem:

1. skad sie wziely te czarne plamki na displacu kamieni - gdy zrobie render z blizszej odleglosci to znikaja

 

untitled2fc5.th.jpg

 

2. co zrobic zeby trawa nie "odbijala" sie w kamieniach? tak samo na pierwszym zalaczonym renderze fioletowa podloga odbija sie na boxie, nie wiem co na to zaradzic..

Napisano

1.Powiedziałbym że słabe nastawy GI

2.Nic się tam nie odbija tylko normalny color bleed się robi. Żeby go zmniejszyć użyj na trawie materiału VrayOverrideMat. W slocie głównym zostaw trawe, antomist w slocie GI material daj materiał o mniejszej saturacji zieleni (nie warto tam ze względu na wydajność pakować tekstury - wystarczy sam kolorek).

Napisano

dobra a teraz sie zapytam czy przy uzywaniu tego displaca standardowego w materiale da się jakoś te dziury usunąć ;d

Napisano

To że displace mapa jest w materiale nic nie zmienia jak dodasz modyfikator na obiekcie i zaklikniesz mu use object mtl. Problem jest tylko nie do wyeliminowania w przypadku użycia domyślnego displacementu z poziomu renderera - wtedy nie bardzo się da kontrolować ciągłość siatki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności