Napisano 28 Czerwiec 200717 l W modyfikatorze Vray displacement w opcjach 3Dmapping/subdivision jest pole do zaznaczenia Keep continuity. Zaznacz je i będzie działało . Pozdrawiam
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor jeszcze 2 pytania, byc moze nie do konca zwiazane z tym tematem: 1. skad sie wziely te czarne plamki na displacu kamieni - gdy zrobie render z blizszej odleglosci to znikaja 2. co zrobic zeby trawa nie "odbijala" sie w kamieniach? tak samo na pierwszym zalaczonym renderze fioletowa podloga odbija sie na boxie, nie wiem co na to zaradzic..
Napisano 29 Czerwiec 200717 l 1.Powiedziałbym że słabe nastawy GI 2.Nic się tam nie odbija tylko normalny color bleed się robi. Żeby go zmniejszyć użyj na trawie materiału VrayOverrideMat. W slocie głównym zostaw trawe, antomist w slocie GI material daj materiał o mniejszej saturacji zieleni (nie warto tam ze względu na wydajność pakować tekstury - wystarczy sam kolorek).
Napisano 2 Lipiec 200717 l dobra a teraz sie zapytam czy przy uzywaniu tego displaca standardowego w materiale da się jakoś te dziury usunąć ;d
Napisano 2 Lipiec 200717 l To że displace mapa jest w materiale nic nie zmienia jak dodasz modyfikator na obiekcie i zaklikniesz mu use object mtl. Problem jest tylko nie do wyeliminowania w przypadku użycia domyślnego displacementu z poziomu renderera - wtedy nie bardzo się da kontrolować ciągłość siatki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto