nextgen Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Pracuje nad nim...jak na razie taki ubiór i ta czapeczka bo jeszcze wlosów mu nie dorobilem:P Może zmienie mu ubiór później. P.S. Kto wie jak najlepiej oszczędzać na polygonach żeby nie tracić na jakości? Bo zleksza zaczeła mi sie scena wieszać:/
BarlogPL Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Ten skejcik z lekka wygląda jak manekin, a tak w ogóle to coś jest nie tak z siatką przy nosie...
Nerwer Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Z kapturem jest coś bardzo nie tak, z uchem też;] I to coś przy nosie... ale zobaczymy jak to będzie EDIT: Nos jakiś taki... zadarty?
Ania Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 jak oszczędzać na poligonach - dodawać je tylko tam gdzie trzeba (czyli tam gdzie nie jest płasko) ucho wkleiłeś tyłem do przodu koło nosa jakaś dziwna bruzda tam gdzie się szyja kończy a zaczyna głowa też jest jakaś bruzda w nieodpowiednim kierunku pokaż siatkę
Ania Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 bez meshsmootha (bo z tego mało co widać) ale wygląda na to że masz dużą ilość trójkątów i innych takich najlepiej poszukaj na forum wątku "gołe modele" czy jakoś tak, tam było wiele ładnych siateczek do podpatrzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się