Napisano 28 Czerwiec 200717 l Pracuje nad nim...jak na razie taki ubiór i ta czapeczka bo jeszcze wlosów mu nie dorobilem:P Może zmienie mu ubiór później. P.S. Kto wie jak najlepiej oszczędzać na polygonach żeby nie tracić na jakości? Bo zleksza zaczeła mi sie scena wieszać:/
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Ten skejcik z lekka wygląda jak manekin, a tak w ogóle to coś jest nie tak z siatką przy nosie...
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Z kapturem jest coś bardzo nie tak, z uchem też;] I to coś przy nosie... ale zobaczymy jak to będzie EDIT: Nos jakiś taki... zadarty?
Napisano 28 Czerwiec 200717 l jak oszczędzać na poligonach - dodawać je tylko tam gdzie trzeba (czyli tam gdzie nie jest płasko) ucho wkleiłeś tyłem do przodu koło nosa jakaś dziwna bruzda tam gdzie się szyja kończy a zaczyna głowa też jest jakaś bruzda w nieodpowiednim kierunku pokaż siatkę
Napisano 28 Czerwiec 200717 l bez meshsmootha (bo z tego mało co widać) ale wygląda na to że masz dużą ilość trójkątów i innych takich najlepiej poszukaj na forum wątku "gołe modele" czy jakoś tak, tam było wiele ładnych siateczek do podpatrzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto