Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pracuje nad nim...jak na razie taki ubiór i ta czapeczka bo jeszcze wlosów mu nie dorobilem:P Może zmienie mu ubiór później. P.S. Kto wie jak najlepiej oszczędzać na polygonach żeby nie tracić na jakości? Bo zleksza zaczeła mi sie scena wieszać:/

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten skejcik z lekka wygląda jak manekin, a tak w ogóle to coś jest nie tak z siatką przy nosie...

Napisano

Z kapturem jest coś bardzo nie tak, z uchem też;]

I to coś przy nosie... ale zobaczymy jak to będzie

 

EDIT: Nos jakiś taki... zadarty?

Napisano

jak oszczędzać na poligonach - dodawać je tylko tam gdzie trzeba (czyli tam gdzie nie jest płasko)

 

ucho wkleiłeś tyłem do przodu

koło nosa jakaś dziwna bruzda

tam gdzie się szyja kończy a zaczyna głowa też jest jakaś bruzda w nieodpowiednim kierunku

 

pokaż siatkę

Napisano

bez meshsmootha (bo z tego mało co widać)

ale wygląda na to że masz dużą ilość trójkątów i innych takich

najlepiej poszukaj na forum wątku "gołe modele" czy jakoś tak, tam było wiele ładnych siateczek do podpatrzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności