Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

 

 

W przerabianiu tutoriali nie widzę głębszgo sensu jeżeli nie posiadam wiedzy o co chodzi w tych wszystkich zakładkach i jak zmiany w poszczególnych zakładkach wpływają na cza/jakość itd itp.

 

proszę o proste wytłumaczenie do czego służa zaznaczone elementy.

1.

2. co to jest secondary bounces i jakie są różnice między tymi dwoma GI engine, czy jedno ma swoje zastosowania np wnętrza, a drógi do exteriorów?...

3.

HSph subdiv-

interp samples

clr thres

Nm thers

Dist thresh

 

4.detail enhancemet??

 

MM

 

1. co to jest to "L"

fresnel reflections?

 

2. co to jest interpolacja?

 

4. IOR?

 

5. ??

 

 

świtnie by było gdyby ktoś chociaż po zdaniu dopisał odnośnie każdego podpunktu :)

 

wiem, że najlepszą metodą są próby, lae jest to granie w ciemno nie znając zasad :)

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh, dokładnie to co piotrek napisał, a tak na przyszłość. To jak masz takie konkretne pytania "np co to jest IOR" to użyj google / manuala od tego są i znajdziesz tam odpowiedzi o wiele szybciej niz czekanie na forum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności