gd18 Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 witam W przerabianiu tutoriali nie widzę głębszgo sensu jeżeli nie posiadam wiedzy o co chodzi w tych wszystkich zakładkach i jak zmiany w poszczególnych zakładkach wpływają na cza/jakość itd itp. proszę o proste wytłumaczenie do czego służa zaznaczone elementy. 1. 2. co to jest secondary bounces i jakie są różnice między tymi dwoma GI engine, czy jedno ma swoje zastosowania np wnętrza, a drógi do exteriorów?... 3. HSph subdiv- interp samples clr thres Nm thers Dist thresh 4.detail enhancemet?? MM 1. co to jest to "L" fresnel reflections? 2. co to jest interpolacja? 4. IOR? 5. ?? świtnie by było gdyby ktoś chociaż po zdaniu dopisał odnośnie każdego podpunktu :) wiem, że najlepszą metodą są próby, lae jest to granie w ciemno nie znając zasad :) pozdrawiam
piotrek Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ http://pl.wikipedia.org/wiki/Interpolacja_(grafika_komputerowa) http://en.wikipedia.org/wiki/Interpolation A tutaj IOR i frensel: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/material_params.htm http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/terminology.htm
mirach Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 Heh, dokładnie to co piotrek napisał, a tak na przyszłość. To jak masz takie konkretne pytania "np co to jest IOR" to użyj google / manuala od tego są i znajdziesz tam odpowiedzi o wiele szybciej niz czekanie na forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się