Napisano 30 Czerwiec 200717 l Witam , dopiero co zaczynam modelowanie w maxie.Chce stworzyc bloba ktory bedzie przystankiem autobusowym w pewnym projekcie. Nie mam za duzo czasu na poszukiwanie odpowiedzi na moje pytanie, ale musze dodać, że przez dwie godzny poszukwiań w necie nic nie znalazłem. Pytanie brzmi Jak mam zblendować dwie krzywe z trzecią.probowalem blendem u loftem i nic. I jeszcze jedno.To sa obiekty nurbs.Chciałym potem nadac im łagodne krawedzie, ale po zmianie na editable mesh pojawia sie miliony vertexow.Jest jakis sposób na to, żeby zmniejszyć ilość vertexów i załagdzic przejścia miedzy płaszczyznami. Wiem, że ten post może być niezgodny z regulaminem, ale cholernie tgeo potzrebuje:)pilnie!:) pozdrawiam oto blob http://img405.imageshack.us/img405/3974/zapytaniepm6.jpg
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Nie jest to odpowiedz na twoje pytanie, ale moze cokowliek pomoze: - nurbsy są w maksie dosc powaznie... hmm... niedorozwinięte, tak to nazwe - takie coś to w poly powinno sie zrobic bardzo szybko - jak nie chcesz poly, to zrob pierw spline'mi, pozniej przerzuc na poly i dogładź - i... z której strony to przypomina przystanek? - i na koniec, jednak popraw temat na zgodny z regulaminem
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Autor Okej, poprobuje z poly, apropos przystanku:) http://www.galinsky.com/buildings/hoofddorpbus/index.htm powinno byc na architekturze. pozdrawiam
Napisano 30 Czerwiec 200717 l OMFG... znaczy sie... WTF... no dobra, doszedlem do siebie, jakby dodac do tego pare żeber i szponow to bylby idealny Giger :) Ja bym cos takiego trzaskał w poly tak czy siak, idealne do tego żeby zrobić prostą siatke i potraktowac Meshsmooth'em. W kazdym razie powodzenia.