nitrograd Napisano 30 Czerwiec 2007 Share Napisano 30 Czerwiec 2007 Witam , dopiero co zaczynam modelowanie w maxie.Chce stworzyc bloba ktory bedzie przystankiem autobusowym w pewnym projekcie. Nie mam za duzo czasu na poszukiwanie odpowiedzi na moje pytanie, ale musze dodać, że przez dwie godzny poszukwiań w necie nic nie znalazłem. Pytanie brzmi Jak mam zblendować dwie krzywe z trzecią.probowalem blendem u loftem i nic. I jeszcze jedno.To sa obiekty nurbs.Chciałym potem nadac im łagodne krawedzie, ale po zmianie na editable mesh pojawia sie miliony vertexow.Jest jakis sposób na to, żeby zmniejszyć ilość vertexów i załagdzic przejścia miedzy płaszczyznami. Wiem, że ten post może być niezgodny z regulaminem, ale cholernie tgeo potzrebuje:)pilnie!:) pozdrawiam oto blob http://img405.imageshack.us/img405/3974/zapytaniepm6.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 30 Czerwiec 2007 Share Napisano 30 Czerwiec 2007 Nie jest to odpowiedz na twoje pytanie, ale moze cokowliek pomoze: - nurbsy są w maksie dosc powaznie... hmm... niedorozwinięte, tak to nazwe - takie coś to w poly powinno sie zrobic bardzo szybko - jak nie chcesz poly, to zrob pierw spline'mi, pozniej przerzuc na poly i dogładź - i... z której strony to przypomina przystanek? - i na koniec, jednak popraw temat na zgodny z regulaminem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nitrograd Napisano 30 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 30 Czerwiec 2007 Okej, poprobuje z poly, apropos przystanku:) http://www.galinsky.com/buildings/hoofddorpbus/index.htm powinno byc na architekturze. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 30 Czerwiec 2007 Share Napisano 30 Czerwiec 2007 OMFG... znaczy sie... WTF... no dobra, doszedlem do siebie, jakby dodac do tego pare żeber i szponow to bylby idealny Giger :) Ja bym cos takiego trzaskał w poly tak czy siak, idealne do tego żeby zrobić prostą siatke i potraktowac Meshsmooth'em. W kazdym razie powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi