Skocz do zawartości

Modelowanie Bloba


nitrograd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , dopiero co zaczynam modelowanie w maxie.Chce stworzyc bloba ktory bedzie przystankiem autobusowym w pewnym projekcie.

Nie mam za duzo czasu na poszukiwanie odpowiedzi na moje pytanie, ale musze dodać, że przez dwie godzny poszukwiań w necie nic nie znalazłem.

Pytanie brzmi

 

Jak mam zblendować dwie krzywe z trzecią.probowalem blendem u loftem i nic.

I jeszcze jedno.To sa obiekty nurbs.Chciałym potem nadac im łagodne krawedzie, ale po zmianie na editable mesh pojawia sie miliony vertexow.Jest jakis sposób na to, żeby zmniejszyć ilość vertexów i załagdzic przejścia miedzy płaszczyznami.

Wiem, że ten post może być niezgodny z regulaminem, ale cholernie tgeo potzrebuje:)pilnie!:)

pozdrawiam

oto blob

http://img405.imageshack.us/img405/3974/zapytaniepm6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie jest to odpowiedz na twoje pytanie, ale moze cokowliek pomoze:

- nurbsy są w maksie dosc powaznie... hmm... niedorozwinięte, tak to nazwe

- takie coś to w poly powinno sie zrobic bardzo szybko

- jak nie chcesz poly, to zrob pierw spline'mi, pozniej przerzuc na poly i dogładź

- i... z której strony to przypomina przystanek?

- i na koniec, jednak popraw temat na zgodny z regulaminem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMFG... znaczy sie... WTF... no dobra, doszedlem do siebie, jakby dodac do tego pare żeber i szponow to bylby idealny Giger :)

Ja bym cos takiego trzaskał w poly tak czy siak, idealne do tego żeby zrobić prostą siatke i potraktowac Meshsmooth'em.

W kazdym razie powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności