Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz zrobić mapy dla refrakcji i odbić (opcjonalnie). Dla refrakcji mapa black and white, gdzie wzór jest czarny a reszta biała. Dla odbić analogicznie... tutaj już zależnie od tego co chcesz osiągnąć, jeżeli nie chcesz aby wzór odbijał otoczenie to daj go na czarno.

Jeżeli to jest matowe szkło, więc posiada glossy, powinieneś zrobić kolejną mapę dla glossów, jeżeli chcesz aby napis np, nie posiadał rozmytych odbić.

  • Confused 1
Napisano

ktos juz tu wczesniej o tym pisal... stworz planea bardzo blisko tego szkla, jesli jest plaskie... stworz material z opacity, acha, wczesniej zrob w szopie, albo podobnym programie mapke opacity. w diffuse mapka z jpgiem zadanym i sprobuj jeszcze moze UVW mape na to nalozyc. ja wlasnie cos takiego robie ale bez szkla, sam nadruk, renderuje mi sie, wiec nie wiem do konca, czy to dobrze dziala... pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności