VIZjoner Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Witam Nie wiem czy to dobry dział ale połączenie 3d i flasha chyba jednak mieści się we flashu gdyż to jest plik wyjściowy :) http://www.anens.pl/scorp/SCORP.swf Prosze o ocene :)
Gość User190 Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Czy t jest algorytm renderujący we flashu, czy po prostu odpalenie renderków we flashu?? :>
VIZjoner Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 algorytm renderujący we flashu :) Ale model 3d :)
Gość User190 Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 nieźle.. pokaż z fpsami i czasami ładowania :) :P Pokaż też na innych obiektach - boxy, kulki, itp :)
VIZjoner Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 A to by wymagalo stworzenie takich rzeczy :) A potem umiejetne ich renderwoanie gdyz jest tam pewien mechanizm. Coś tam pewnie jeszcze zrobie ale to malo czasu na takie zabawy.
SSn4k3 Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Bardzo fajne, aczkolwiek troche chaotyczne przez te mrugajace swiatła;]
hax0r Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 Nie czaje jaki algorytm ? to przecież animka tylko :P mogę wam to zrobić w 5 min ... ;) z maxa do flasha :P algorytm to byś pisał 3 lata świetlne do takiej animacji ;) this.createEmptyMovieClip("theScene", 1); theScene._x = 150; theScene._y = 150; focalLength = 300; make3DPoint = function (x, y, z) { var point = new Object(); point.x = x; point.y = y; point.z = z; return(point); }; make2DPoint = function (x, y) { var point = new Object(); point.x = x; point.y = y; return(point); }; Transform3DPointsTo2DPoints = function (points, axisRotations) { var TransformedPointsArray = []; var sx = Math.sin(axisRotations.x); var cx = Math.cos(axisRotations.x); var sy = Math.sin(axisRotations.y); var cy = Math.cos(axisRotations.y); var sz = Math.sin(axisRotations.z); var cz = Math.cos(axisRotations.z); var x; var y; var z; var xy; var xz; var yx; var yz; var zx; var zy; var scaleRatio; var i = points.length; while (i--) { x = points[i].x; y = points[i].y; z = points[i].z; xy = cx * y - sx * z; xz = sx * y + cx * z; yz = cy * xz - sy * x; yx = sy * xz + cy * x; zx = cz * yx - sz * xy; zy = sz * yx + cz * xy; scaleRatio = focalLength / (focalLength + yz); x = zx * scaleRatio; y = zy * scaleRatio; TransformedPointsArray[i] = make2DPoint(x, y); } // end while return(TransformedPointsArray); }; pointsArray = [make3DPoint(-50, -50, -50), make3DPoint(50, -50, -50), make3DPoint(50, -50, 50), make3DPoint(-50, -50, 50), make3DPoint(-50, 50, -50), make3DPoint(50, 50, -50), make3DPoint(50, 50, 50), make3DPoint(-50, 50, 50)]; cubeAxisRotations = make3DPoint(0, 0, 0); rotateCube = function () { cubeAxisRotations.y = cubeAxisRotations.y - this._xmouse / 3000; cubeAxisRotations.x = cubeAxisRotations.x + this._ymouse / 3000; var screenPoints = Transform3DPointsTo2DPoints(pointsArray, cubeAxisRotations); this.clear(); this.lineStyle(2, 000000, 100); this.moveTo(screenPoints[0].x, screenPoints[0].y); this.lineTo(screenPoints[1].x, screenPoints[1].y); this.lineTo(screenPoints[2].x, screenPoints[2].y); this.lineTo(screenPoints[3].x, screenPoints[3].y); this.lineTo(screenPoints[0].x, screenPoints[0].y); this.moveTo(screenPoints[4].x, screenPoints[4].y); this.lineTo(screenPoints[5].x, screenPoints[5].y); this.lineTo(screenPoints[6].x, screenPoints[6].y); this.lineTo(screenPoints[7].x, screenPoints[7].y); this.lineTo(screenPoints[4].x, screenPoints[4].y); this.moveTo(screenPoints[0].x, screenPoints[0].y); this.lineTo(screenPoints[4].x, screenPoints[4].y); this.moveTo(screenPoints[1].x, screenPoints[1].y); this.lineTo(screenPoints[5].x, screenPoints[5].y); this.moveTo(screenPoints[2].x, screenPoints[2].y); this.lineTo(screenPoints[6].x, screenPoints[6].y); this.moveTo(screenPoints[3].x, screenPoints[3].y); this.lineTo(screenPoints[7].x, screenPoints[7].y); }; theScene.onEnterFrame = rotateCube; To jest algorytm ;) http://www.graphix-lab.pl/tutoriale/box.swf
Kamael Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 Nie czaje jaki algorytm ? to przecież animka tylko :P mogę wam to zrobić w 5 min ... ;) z maxa do flasha :P algorytm to byś pisał 3 lata świetlne do takiej animacji ;) True... Ale ogólnie spoko, choć fajniejszy efekt dla mnie to ten realistyczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się