Napisano 5 Lipiec 200717 l serwus, może też być xref scene - i tam sobie wybierasz obiekty. będą wyswietlane w scenie , a odczytywane będą z innego pliku. W momencie , gdy wszystko bedzie spoko, możesz taki obiekt przylaczyc do sceny używając w okienku xref scene , przycisku merge. Można tez uzyc aaset browsera i po prostu na żywca przeciągnąć miniaturke obiektu z przeglądarki do viewportu maxa. Pojawi sie wtedy pytanie czy ten obiekt ma bećmerge, czy replace. pozdrawiam :)
Napisano 5 Lipiec 200717 l Autor Działa, thx :) Jeszcze jedno. Czy jak zmienię obiekt w pliku który podałem jako parametr w merge to w docelowej scenie obiekt zostanie automatyczne uaktualniony? Chodzi generalnie o to, żeby poszczegolne obiekty edytować w ich wlasnych plikach i mieć odzielną scenę, w której one są używane jako odzielny plik i wszystko w pliku finalnym ma się samo aktualizować po jego otwarciu.
Napisano 9 Lipiec 200717 l serwus :) Merge to przyłączenie . I obiekt bedzie zmieniany tylko w tym pliku, na którym pracujesz. To o czym piszesz z auktualizacjami to właśnie Xref scene, i x-refs object. Tylko pamietaj, o tym, żeby podczas zgrywania/archgiwizacji zgrać sobie też te pliki wciągnięte jako xres ! :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto