blood_brother Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 Chodzi mi oto ze jak mam blueprinty jakiegos tam samochodu i rzucam je na planey to sa strasznie rozmazane ze az sie nie da na nich pracowac. W maxie 5 byly ostre i nie musialem nic ustawiac, a w 6 pracuje na Direct3d i tak sie robi, na softwarze z reszta tez. Bawilem sie w opcjach i nic nie pomoglo. POMOCY!!!! Pozdro[piwo]
dr Ug Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 FAQ: 003. Dlaczego blueprint / tekstura na moim obiekcie wygląda brzydko w viewporcie? Moja cierpliwosc jest na wyczerpaniu...
blood_brother Napisano 28 Listopad 2003 Autor Napisano 28 Listopad 2003 Drug rozumiem twoja frustracje ale to nie pomaga:( Pozdro[piwo]
blood_brother Napisano 28 Listopad 2003 Autor Napisano 28 Listopad 2003 Problem sie rozwiazal juz. Nie wiem dlaczego ale musialem jeszcze raz zaladowac bitamapy w diffuse map. Pozdro[piwo]
dr Ug Napisano 28 Listopad 2003 Napisano 28 Listopad 2003 Nie ma w tym nic dziwnego. Max wyswietla ja z taka jakoscia, z jaka sobie importowal.
blood_brother Napisano 28 Listopad 2003 Autor Napisano 28 Listopad 2003 Ale ja tego pliku nie eksportowalem tylko ostatni raz zapisalem w maxie 5 i tyle. Nie wazne. Wazne ze sa juz ostre. Dzieki Drug za szybko \"interwencje\":P. Pozdor[piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się