Napisano 28 Listopad 200321 l Chodzi mi oto ze jak mam blueprinty jakiegos tam samochodu i rzucam je na planey to sa strasznie rozmazane ze az sie nie da na nich pracowac. W maxie 5 byly ostre i nie musialem nic ustawiac, a w 6 pracuje na Direct3d i tak sie robi, na softwarze z reszta tez. Bawilem sie w opcjach i nic nie pomoglo. POMOCY!!!! Pozdro[piwo]
Napisano 28 Listopad 200321 l FAQ: 003. Dlaczego blueprint / tekstura na moim obiekcie wygląda brzydko w viewporcie? Moja cierpliwosc jest na wyczerpaniu...
Napisano 28 Listopad 200321 l Autor Problem sie rozwiazal juz. Nie wiem dlaczego ale musialem jeszcze raz zaladowac bitamapy w diffuse map. Pozdro[piwo]
Napisano 28 Listopad 200321 l Nie ma w tym nic dziwnego. Max wyswietla ja z taka jakoscia, z jaka sobie importowal.
Napisano 28 Listopad 200321 l Autor Ale ja tego pliku nie eksportowalem tylko ostatni raz zapisalem w maxie 5 i tyle. Nie wazne. Wazne ze sa juz ostre. Dzieki Drug za szybko \"interwencje\":P. Pozdor[piwo]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto