Hideo Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 Teksturuję statek kosmiczny. Wybieram część faceow kadłuba. Wybieram Planar. Patrze w Edit - jest claster. Wybieram 2 część kadłuba, robię to samo i w edytorze nic nie widać. Jednakże jak wyrenderuję to widać, że mapowanie zostało wykonane tylko nie mogę go zmodyfikowac w edytorze. W czym problem? Chce żeby kolejne clastry były widoczne w edytorze.
Ania Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 pewnie czegoś nie odkliknąłeś, spróbuj dać u góry nowy unwrap i zobacz czy tam widać, albo wybierz nic i zobacz czy w edytorze coś jest.
Hideo Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 To chyba jakiś bug, bo teraz robię to samo i działa. BTW, max z SP2 crashuje mi się prawie codziennie :/
Ania Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 która wersja maxa? jeśli przed sp2 się nie crashwoał to zlikwiduj sp2.
Hideo Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 9 SP2 Kraszował się od początku i to przy debilnie prostych operacjach, jak np. wejście do helpu :/. Zainstalowałem SP2 właśnie z powodu braku stabilności ale i tak, sypie się często, np. dzisiaj już ze 3 razy. U ciebie nie?
Ania Napisano 7 Lipiec 2007 Napisano 7 Lipiec 2007 u mnie woglę, ale ja mam 8. ale słyszałam że 9 jest stabilniejszy niż 8, więc nie powinno się tak dziać. a ten help masz wogle zainstalowany? instalowałeś maxa na nowo? masz wystarczająco silny komputer? może jakieś wirusy?
Hideo Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 Athlon 64 3200 1024 DDR 400 RAM Geforce 7600 GT 256 Win XP Pro SP2 Nic mi się nie kraszuje z wyjąktiem maxa.
Hideo Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 POMOCY!!! Znowu nie mogę mapować. Działało trochę, a po chwili znowu przestało. Nie wiem czy ja ciągle robię jakiś mały błąd czy to bug. Załączam screen pod adresem: http://www.speedyshare.com/324810727.html Widać na nim silnik mojego statku i dwa clastry, które udało mi sie zmapować. W prawym dolnym viewport zaznaczona jest dolna, niezmapowana część silnika. Wybrałem Planar i gizmo jest we właściwej pozycji. Dlaczego tego fragmentu nie widać w edytorze?! Dlaczego nie ma zielonego obrysu?! Proszę o pomoc!
Hideo Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Tak. Nic to nie daje, poza niewielkim obrotem gizmo.
Hideo Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Udało mi sie namierzyć źródło problemu. Teraz nie jakiś ekspert wyjaśni mi to. Zaraz po dodaniu modyfikatora Unwrap i wejściu do edytora, jest już coś w nim widoczne. Jeszcze przed wykonaniem jakiegokolwiek ręcznego mapowania. Jak to skasuje to później w edytorze nie widać żadnych następnych ręcznych mapowań. Obiekty, które mapuje były zrobione z boxów. One mają już domyślne mapowanie i to chyba to widzę na początku w edytorze. Dlaczego po skasowaniu tego domyślnego mapowania nie widzę w edytorze mapowania własnego?
Ania Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 skolapsuj wszystko żeby się pozbyć ewentualnych starych błędów. odkliknij w poly wszystkie selekcje (także w face sub object mode, żeby nic nie było na czerwono). daj unwrap modifier. wejdź w face mode. kliknij facy które chcesz zunwrapować. kliknij na planar, potem best align, a następnie fit. odkliknij planar. kliknij edit. powinno być, rozłożone po całym obszarze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się