Napisano 7 Lipiec 200717 l Teksturuję statek kosmiczny. Wybieram część faceow kadłuba. Wybieram Planar. Patrze w Edit - jest claster. Wybieram 2 część kadłuba, robię to samo i w edytorze nic nie widać. Jednakże jak wyrenderuję to widać, że mapowanie zostało wykonane tylko nie mogę go zmodyfikowac w edytorze. W czym problem? Chce żeby kolejne clastry były widoczne w edytorze.
Napisano 7 Lipiec 200717 l pewnie czegoś nie odkliknąłeś, spróbuj dać u góry nowy unwrap i zobacz czy tam widać, albo wybierz nic i zobacz czy w edytorze coś jest.
Napisano 7 Lipiec 200717 l Autor To chyba jakiś bug, bo teraz robię to samo i działa. BTW, max z SP2 crashuje mi się prawie codziennie :/
Napisano 7 Lipiec 200717 l Autor 9 SP2 Kraszował się od początku i to przy debilnie prostych operacjach, jak np. wejście do helpu :/. Zainstalowałem SP2 właśnie z powodu braku stabilności ale i tak, sypie się często, np. dzisiaj już ze 3 razy. U ciebie nie?
Napisano 7 Lipiec 200717 l u mnie woglę, ale ja mam 8. ale słyszałam że 9 jest stabilniejszy niż 8, więc nie powinno się tak dziać. a ten help masz wogle zainstalowany? instalowałeś maxa na nowo? masz wystarczająco silny komputer? może jakieś wirusy?
Napisano 7 Lipiec 200717 l Autor Athlon 64 3200 1024 DDR 400 RAM Geforce 7600 GT 256 Win XP Pro SP2 Nic mi się nie kraszuje z wyjąktiem maxa.
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor POMOCY!!! Znowu nie mogę mapować. Działało trochę, a po chwili znowu przestało. Nie wiem czy ja ciągle robię jakiś mały błąd czy to bug. Załączam screen pod adresem: http://www.speedyshare.com/324810727.html Widać na nim silnik mojego statku i dwa clastry, które udało mi sie zmapować. W prawym dolnym viewport zaznaczona jest dolna, niezmapowana część silnika. Wybrałem Planar i gizmo jest we właściwej pozycji. Dlaczego tego fragmentu nie widać w edytorze?! Dlaczego nie ma zielonego obrysu?! Proszę o pomoc!
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor Udało mi sie namierzyć źródło problemu. Teraz nie jakiś ekspert wyjaśni mi to. Zaraz po dodaniu modyfikatora Unwrap i wejściu do edytora, jest już coś w nim widoczne. Jeszcze przed wykonaniem jakiegokolwiek ręcznego mapowania. Jak to skasuje to później w edytorze nie widać żadnych następnych ręcznych mapowań. Obiekty, które mapuje były zrobione z boxów. One mają już domyślne mapowanie i to chyba to widzę na początku w edytorze. Dlaczego po skasowaniu tego domyślnego mapowania nie widzę w edytorze mapowania własnego?
Napisano 8 Lipiec 200717 l skolapsuj wszystko żeby się pozbyć ewentualnych starych błędów. odkliknij w poly wszystkie selekcje (także w face sub object mode, żeby nic nie było na czerwono). daj unwrap modifier. wejdź w face mode. kliknij facy które chcesz zunwrapować. kliknij na planar, potem best align, a następnie fit. odkliknij planar. kliknij edit. powinno być, rozłożone po całym obszarze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto