Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Teksturuję statek kosmiczny. Wybieram część faceow kadłuba. Wybieram Planar. Patrze w Edit - jest claster. Wybieram 2 część kadłuba, robię to samo i w edytorze nic nie widać. Jednakże jak wyrenderuję to widać, że mapowanie zostało wykonane tylko nie mogę go zmodyfikowac w edytorze. W czym problem? Chce żeby kolejne clastry były widoczne w edytorze.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pewnie czegoś nie odkliknąłeś, spróbuj dać u góry nowy unwrap i zobacz czy tam widać, albo wybierz nic i zobacz czy w edytorze coś jest.

Napisano
  • Autor

To chyba jakiś bug, bo teraz robię to samo i działa. BTW, max z SP2 crashuje mi się prawie codziennie :/

Napisano

która wersja maxa? jeśli przed sp2 się nie crashwoał to zlikwiduj sp2.

Napisano
  • Autor

9 SP2

 

Kraszował się od początku i to przy debilnie prostych operacjach, jak np. wejście do helpu :/. Zainstalowałem SP2 właśnie z powodu braku stabilności ale i tak, sypie się często, np. dzisiaj już ze 3 razy. U ciebie nie?

Napisano

u mnie woglę, ale ja mam 8.

ale słyszałam że 9 jest stabilniejszy niż 8, więc nie powinno się tak dziać.

a ten help masz wogle zainstalowany?

instalowałeś maxa na nowo? masz wystarczająco silny komputer? może jakieś wirusy?

Napisano
  • Autor

Athlon 64 3200

1024 DDR 400 RAM

Geforce 7600 GT 256

Win XP Pro SP2

 

Nic mi się nie kraszuje z wyjąktiem maxa.

Napisano
  • Autor

POMOCY!!!

 

Znowu nie mogę mapować. Działało trochę, a po chwili znowu przestało. Nie wiem czy ja ciągle robię jakiś mały błąd czy to bug. Załączam screen pod adresem: http://www.speedyshare.com/324810727.html

Widać na nim silnik mojego statku i dwa clastry, które udało mi sie zmapować. W prawym dolnym viewport zaznaczona jest dolna, niezmapowana część silnika. Wybrałem Planar i gizmo jest we właściwej pozycji. Dlaczego tego fragmentu nie widać w edytorze?! Dlaczego nie ma zielonego obrysu?! Proszę o pomoc!

Napisano
  • Autor

Udało mi sie namierzyć źródło problemu. Teraz nie jakiś ekspert wyjaśni mi to. Zaraz po dodaniu modyfikatora Unwrap i wejściu do edytora, jest już coś w nim widoczne. Jeszcze przed wykonaniem jakiegokolwiek ręcznego mapowania. Jak to skasuje to później w edytorze nie widać żadnych następnych ręcznych mapowań. Obiekty, które mapuje były zrobione z boxów. One mają już domyślne mapowanie i to chyba to widzę na początku w edytorze. Dlaczego po skasowaniu tego domyślnego mapowania nie widzę w edytorze mapowania własnego?

Napisano

skolapsuj wszystko żeby się pozbyć ewentualnych starych błędów. odkliknij w poly wszystkie selekcje (także w face sub object mode, żeby nic nie było na czerwono).

daj unwrap modifier.

wejdź w face mode.

kliknij facy które chcesz zunwrapować.

kliknij na planar, potem best align, a następnie fit.

odkliknij planar.

kliknij edit.

powinno być, rozłożone po całym obszarze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności