ciacho191 Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 witam po przerwie mam taki problem robie robocika do mojej gry (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/095526d2850c20e6.html :D) a tu taki cyrk robie stope no wszystko ładnie daje tam kolor na to i gdy chce co zbevelować to obiekt znika zostaje tylko siatka i w renderze go nie widać a siatka nie ma zadnych skaz :(
piotrek Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Pokaż screena z viewportu, jak to wygląda po tym bevel'u.
ciacho191 Napisano 10 Lipiec 2007 Autor Napisano 10 Lipiec 2007 o tak niewiem co ty w tym zobaczysz ale http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae624fee80013b23.html
piotrek Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Sprróbuj na klawiaturze nacisnąć kalwisz "5". Jeśłi nie pomoże - mając to zaznaczone, kliknij prawym i wybierz Assign Existing Material -> lambert1.
ciacho191 Napisano 10 Lipiec 2007 Autor Napisano 10 Lipiec 2007 nom dzieki pomogło wszystko jest cacy;)
piotrek Napisano 10 Lipiec 2007 Napisano 10 Lipiec 2007 Jeszcze pozwolę sobie zapytać - pomógł klawisz "5", czy nowy materiał?
ciacho191 Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 mam jeszcze 1 problem jak załatać "dziury"??
piotrek Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Zaznacz krawędzie tej dziury, Shift+RMB -> Fill Hole. Albo mając zaznaczony obiekt, Shift+RMB -> Append polygon tool i klikaj kolejno krawędzie dziury -> Enter.
ciacho191 Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 dziala ale kliknolem mesh>fill hole :D (ps robi niezłe błędy w siatce)
piotrek Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Jakie błędy? Po prostu wypełnia dziurę jednym facem. Czasem trzeba jeszcze go pokroić...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się