Skocz do zawartości

Vray dispancement na poly i render elements --->?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jak zamienić Vray displancement na bryłę mającą swoje gabaryty i siatkę?

Uściślając:

mam plana, wrzucam mu vray disp. załóżmy mapę kamieni. Włączam w nim opcję water lewel przez co zyskuję (w renderze) ładne porozrzucane kamyczki. Teraz chciałbym skonwertować to jakoś, żeby te ładne kamyczki były bryłą w viewporcie...da się w ogóle coś takiego zrobić?

 

I drugie pytanie, może nie z modelingu ale nie chce zakładać 2 tematów.

Czy jest możliwość antialiasingowania przy render elements?

Renderuje scenę i wyodrębniłem z niej parę elementów i mają swój ID. Włączam renderowanie z Object ID. Ładnie mam zaznaczone te elementy na jakiś tam kolor ale są one nie antialiasingowane, czyli później w PS przy załóżmy zmianie koloru krawędzie są "poszarpane".

Czy da się antialiasingować elementy renderu?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1)Nie da się przy użyciu vraya. Można próbować mnualnie maxowym displacementem i displ aproximation - ale to generuje kiepskiej jakości siatki.

 

2)Jak do tej pory mi się to osobiście nie udało. Jedynym wyjściem jest blurowanie inteligentne w postprodukcji

Napisano

co do pierwszego pytania to już mój pomysł na szybsze modelowanie , ale co do drugiego to moim zdaniem jest mocne niedociągnięcie samego programu, bo po to to jest żeby ułatwić pracę a tu trzeba tracić czas na naprawianie tego błędu.

Też staram się w PS to montować ale nie jest to perfekcyjne.

Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności