troglodyta Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Witam. Jak zamienić Vray displancement na bryłę mającą swoje gabaryty i siatkę? Uściślając: mam plana, wrzucam mu vray disp. załóżmy mapę kamieni. Włączam w nim opcję water lewel przez co zyskuję (w renderze) ładne porozrzucane kamyczki. Teraz chciałbym skonwertować to jakoś, żeby te ładne kamyczki były bryłą w viewporcie...da się w ogóle coś takiego zrobić? I drugie pytanie, może nie z modelingu ale nie chce zakładać 2 tematów. Czy jest możliwość antialiasingowania przy render elements? Renderuje scenę i wyodrębniłem z niej parę elementów i mają swój ID. Włączam renderowanie z Object ID. Ładnie mam zaznaczone te elementy na jakiś tam kolor ale są one nie antialiasingowane, czyli później w PS przy załóżmy zmianie koloru krawędzie są "poszarpane". Czy da się antialiasingować elementy renderu?
Hynol Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 1)Nie da się przy użyciu vraya. Można próbować mnualnie maxowym displacementem i displ aproximation - ale to generuje kiepskiej jakości siatki. 2)Jak do tej pory mi się to osobiście nie udało. Jedynym wyjściem jest blurowanie inteligentne w postprodukcji
troglodyta Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 co do pierwszego pytania to już mój pomysł na szybsze modelowanie , ale co do drugiego to moim zdaniem jest mocne niedociągnięcie samego programu, bo po to to jest żeby ułatwić pracę a tu trzeba tracić czas na naprawianie tego błędu. Też staram się w PS to montować ale nie jest to perfekcyjne. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
mentat Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Hmm.. Zawsze można wyrenderować ObjectID w scanline ;)
AGmakonts Napisano 13 Lipiec 2007 Napisano 13 Lipiec 2007 przecierz masz opcje filter w render elements zaznacz
Rekomendowane odpowiedzi