Gość listom23 Napisano 30 Listopad 2003 Napisano 30 Listopad 2003 Witam wszystkich miłosników projektowania grafiki w 3D maxie. Zwracam sie do was z prozba o pomc w udzileniu mi odpowiedzi jak mozna pozyskac mapy w gotowej scenie np wnetrze pokoju rendetrowane radiosity i chcialbym zrobic w tym pomieszczeniu animacje ruch kamera aby przedstawic wnetrze. Lecz aby to zrobic i zaoszczedzic na czasie morzna pozyskac mapy aby je nalorzyc pozniej na sama siatke bez juz efektow i oswietlenia . Podobno nazywa sie to pozyskiwanie LIght mapy. Dzieki za pomoc.
VGT Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 W helpie max\'a 5.0 jest taki tutek z bananem prezentujący tego typu zagadnienie. Poszukaj go wpisując w helpie \"texture baking\". Najogólniej ujmując opiera się to na opcji \"render to texture\", więc w niej trzeba pogrzebać. Powodzenia.
dr Ug Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 Jezeli podczas animacji ruszasz tylko kamera, to Radiosity nie przelicza sie na nowo. Nie wiem, czy z wypieczonymi texturkami jest szybciej.
Gość listom23 Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 Dzieki wam pozwólcie ze sprawdze to i spróboje sie z tym zapoznac jesli macie wiecej informacji na ten temat bardzo prosze bede wdzieczny. Napewno sie jeszzcze odezwe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się