Napisano 30 Listopad 200321 l Witam wszystkich miłosników projektowania grafiki w 3D maxie. Zwracam sie do was z prozba o pomc w udzileniu mi odpowiedzi jak mozna pozyskac mapy w gotowej scenie np wnetrze pokoju rendetrowane radiosity i chcialbym zrobic w tym pomieszczeniu animacje ruch kamera aby przedstawic wnetrze. Lecz aby to zrobic i zaoszczedzic na czasie morzna pozyskac mapy aby je nalorzyc pozniej na sama siatke bez juz efektow i oswietlenia . Podobno nazywa sie to pozyskiwanie LIght mapy. Dzieki za pomoc.
Napisano 1 Grudzień 200321 l W helpie max\'a 5.0 jest taki tutek z bananem prezentujący tego typu zagadnienie. Poszukaj go wpisując w helpie \"texture baking\". Najogólniej ujmując opiera się to na opcji \"render to texture\", więc w niej trzeba pogrzebać. Powodzenia.
Napisano 1 Grudzień 200321 l Jezeli podczas animacji ruszasz tylko kamera, to Radiosity nie przelicza sie na nowo. Nie wiem, czy z wypieczonymi texturkami jest szybciej.
Napisano 1 Grudzień 200321 l Dzieki wam pozwólcie ze sprawdze to i spróboje sie z tym zapoznac jesli macie wiecej informacji na ten temat bardzo prosze bede wdzieczny. Napewno sie jeszzcze odezwe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto