Ania Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 chcę uzyskać w blenderze shader następujący: dwie tekstury - niebieska i żółta tekstura żółta ma się ukazywać w oświetlonych miejscach, tekstura niebieska w ciemnych, zarówno tam gdzie jakiś obiekt jest odwrócony od światła, jak i tam gdzie na obiekt pada cień. coś jak falloff z opcją shadow/light w maxie da się to? na razie udało mi się skonstruować shader gdzie te tekstury są sterowane poprzez normal, ale to nie jest zadowalające ponieważ w tej chwili nie ma żadnego oddziaływania światła na rozmieszczenie tekstur. dołączam screen z maxa - dokładnie taki shader chciałabym uzyskać w blenderze oraz screen z blendera - to co mi się udało dotychczas zrobić. brakuje tylko oddziaływania światła.
sanki Napisano 20 Lipiec 2007 Napisano 20 Lipiec 2007 http://sanki83.googlepages.com/test.blend tak na szybko zrobilem z proceduralkami, z uzyciem dodatkowego materialu do maskowania swiatla i cienia, zamien normal na bialy material i bedziesz miala to samo 1
Rekomendowane odpowiedzi