Ania Napisano 20 Lipiec 2007 Share Napisano 20 Lipiec 2007 chcę uzyskać w blenderze shader następujący: dwie tekstury - niebieska i żółta tekstura żółta ma się ukazywać w oświetlonych miejscach, tekstura niebieska w ciemnych, zarówno tam gdzie jakiś obiekt jest odwrócony od światła, jak i tam gdzie na obiekt pada cień. coś jak falloff z opcją shadow/light w maxie da się to? na razie udało mi się skonstruować shader gdzie te tekstury są sterowane poprzez normal, ale to nie jest zadowalające ponieważ w tej chwili nie ma żadnego oddziaływania światła na rozmieszczenie tekstur. dołączam screen z maxa - dokładnie taki shader chciałabym uzyskać w blenderze oraz screen z blendera - to co mi się udało dotychczas zrobić. brakuje tylko oddziaływania światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 20 Lipiec 2007 Share Napisano 20 Lipiec 2007 http://sanki83.googlepages.com/test.blend tak na szybko zrobilem z proceduralkami, z uzyciem dodatkowego materialu do maskowania swiatla i cienia, zamien normal na bialy material i bedziesz miala to samo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 20 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 20 Lipiec 2007 oo sprytnie, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi