Kolas Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Czesc. Problem jest w tym ze jak ukrywam polygony to zostaja w viewportach krawedzie tych ukrytych polygonow. Nie mam pojecia jak to wylaczyc. Mam maxa 9.0. Szukam wszedzie i nie moge sie doszukac a bardzo mi to utrudnia modeling. dzieki wszystkim z gory za odpowiedzi i pozdrawiam.
Kolas Napisano 29 Lipiec 2007 Autor Napisano 29 Lipiec 2007 Jesli da sie to wylaczyc na poziomie editable mesh to bardzo bede wdzieczny za info jak to zrobic. Jak wlaczam meshsmooth to jest opcja cage i moge to wylaczyc. Jednak mi zalezy na tym aby krawedzie byly ukryte na plaszczyznie eytowalnej siatki. Pzdr
Reanimator Napisano 29 Lipiec 2007 Napisano 29 Lipiec 2007 Hmmm... nah, cage to chyba jednak nie powod Twoich problemow. Wrzuc jakiegos screena, bo mam wrazenie, ze to bardziej problem ustawien drivera, or sth.
Kolas Napisano 29 Lipiec 2007 Autor Napisano 29 Lipiec 2007 Ukrylem z tylu polygony a krawedzie sa nadal widoczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się