Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc.

 

Problem jest w tym ze jak ukrywam polygony to zostaja w viewportach krawedzie tych ukrytych polygonow. Nie mam pojecia jak to wylaczyc. Mam maxa 9.0. Szukam wszedzie i nie moge sie doszukac a bardzo mi to utrudnia modeling.

 

dzieki wszystkim z gory za odpowiedzi i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 908
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Jesli da sie to wylaczyc na poziomie editable mesh to bardzo bede wdzieczny za info jak to zrobic. Jak wlaczam meshsmooth to jest opcja cage i moge to wylaczyc. Jednak mi zalezy na tym aby krawedzie byly ukryte na plaszczyznie eytowalnej siatki. Pzdr

Napisano

Hmmm... nah, cage to chyba jednak nie powod Twoich problemow. Wrzuc jakiegos screena, bo mam wrazenie, ze to bardziej problem ustawien drivera, or sth.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności