Napisano 29 Lipiec 200717 l Czesc. Problem jest w tym ze jak ukrywam polygony to zostaja w viewportach krawedzie tych ukrytych polygonow. Nie mam pojecia jak to wylaczyc. Mam maxa 9.0. Szukam wszedzie i nie moge sie doszukac a bardzo mi to utrudnia modeling. dzieki wszystkim z gory za odpowiedzi i pozdrawiam.
Napisano 29 Lipiec 200717 l Autor Jesli da sie to wylaczyc na poziomie editable mesh to bardzo bede wdzieczny za info jak to zrobic. Jak wlaczam meshsmooth to jest opcja cage i moge to wylaczyc. Jednak mi zalezy na tym aby krawedzie byly ukryte na plaszczyznie eytowalnej siatki. Pzdr
Napisano 29 Lipiec 200717 l Hmmm... nah, cage to chyba jednak nie powod Twoich problemow. Wrzuc jakiegos screena, bo mam wrazenie, ze to bardziej problem ustawien drivera, or sth.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto