Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jestem zielony. Dobra siatka pod silnik musi między innymi składać się tylko z trójkątów i czworkątów, tak? Należy unikać wielokątów o większej ilości krawędzi, tak?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 814
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pod jaki silnik? Jeśli idzie o renderer to faktycznie dobrze jest, jeśli są tylko czworokąty, jednak nie jest to konieczne. Wszystko zależy od kształtu bryły, od tego, czy będzie animowany obiekt... Generalnie czyste, czworokątne siatki łatwiej utrzymywać w czystości. Jeśli modelujesz za pomoca SubDiv'ów, polecane są czworokąty, ale z drugiej strony, wystarczy poptrzeć na prace pana Stahlberga, by obalić takie podejście.

 

Silniki w grach, z tego co wiem, samie i tak tną polygony na trójkątne face'y, ale dobrze jest zrobić to samemu, po prostu - by było dobrze zrobione.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności