Łukasz Kotwicki Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 Witam mój problem tkwi w tym że chcę zrobic lustro żeby odbijało scenę (wiem jak się robi lustro na zwykłym renderingu - flat mirror:-) ) Lecz w V-rayu jakoś inaczej jest... jak dokładnie się robi odbicie lustrzane ?? pozdrawiam
hcpiter Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 dajesz reflect na bialo i glos np na 0.95 mozesz zwiekszyc sdvs do 17 zeby ziarna jakiegos nie bylo :) jezeli o takie lustro chodzi :)
Łukasz Kotwicki Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 Hcpiter3d dziękuje bardzo :-) nawet nie spodziewałem się że to takie proste :D Pozdrawiam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się