Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Chciałem zrobić w maxie kropę wpadającą do wody.

Wiem już jak zrobić kroplę tylko potrzebuję jakieś podpowiedzi jak zrobić mini fale rozchodzące się na powierzchni po zetknięciu się z kroplą. I jeszcze co z tą kroplą kiedy już będzie pod powierzchnią.

 

Wiem, że temat już był ale niestety nie mogłem tego wykonać gdyż korzystam z maxa4 i niestety jest trochę uboższy w opcje więc prosiłbym o porady działające konkretnie w tej wersji.

 

Sorry za banalne pytania ale ... każdy kiedyś się musi nauczyć żeby później już wiedzieć...

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 928
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm...

ale to ma byc animacja czy still?

Najlatwiej robic takie rzeczy symulatorem cieczy typu RealFlow, a jesli chcesz/musisz recznie...

to fale na powierzchni wody mozesz recznie wyselekcjonowac vertexy i odpowiednio przesowac z opcja soft selection tworzac kregi, luz uzyc modyfikatora wawe.

takie cos przychodzi mi do glowy.

pozdr

Napisano
  • Autor

animacja koniecznie, a chyba muszę ręcznie bo to ma być kropla spływająca z liścia i wpadająca do wody

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.