Napisano 1 Sierpień 200717 l mam bardzo proste pytanie... podzielilem ładnie siatkę, dopasowalem do tekstury, ale nie wiem co zrobic by ta tekstura znalazla się na modelu
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor jestem początkjący, prosze o dokladniejsze wytlumaczenie, zrobilem ale mi oteksturowalo szachownicą czarno biala
Napisano 1 Sierpień 200717 l ech musisz stworzyć materiał np. standard, do slotu diffuse dajesz teksturę, przypisujesz ją do modelu czyli np. "przenosisz" myszką materiał z kulki na model :p żeby tex była widoczna w viewporcie naciśnij taki niebiesko biały sześcian pod kulkami
Napisano 1 Sierpień 200717 l Autor Chyba sie nie zrozumielismy, to co napisales to akurat wiem :p Ha chcem przypisac teksture przy pomocy unwrap UVW. Zrobilem model, do ktorego musze dokladnie dopasować teksturę, to tego wykorzystuję opcję unwrap UVW, w tym okienku dalem odpowiednią teksturę, i dopasowalem siatkę modelu. Dalej nie wiem co zrobić zeby ta tekstura znalazla sie na wymodelowanym obiekcie.
Napisano 1 Sierpień 200717 l jezeli nadales modyfikator unwrap uvw modelowi i rozlozyles w nim siatke, to pozostaje ci zrobic jedynie to co napisal pecet wlasnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto