nicik Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 mam bardzo proste pytanie... podzielilem ładnie siatkę, dopasowalem do tekstury, ale nie wiem co zrobic by ta tekstura znalazla się na modelu
pecet Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 materiał>diffuse> wczytaj teksture>przypisz materiał do objektu ;)
nicik Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 jestem początkjący, prosze o dokladniejsze wytlumaczenie, zrobilem ale mi oteksturowalo szachownicą czarno biala
pecet Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 ech musisz stworzyć materiał np. standard, do slotu diffuse dajesz teksturę, przypisujesz ją do modelu czyli np. "przenosisz" myszką materiał z kulki na model :p żeby tex była widoczna w viewporcie naciśnij taki niebiesko biały sześcian pod kulkami
nicik Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 Chyba sie nie zrozumielismy, to co napisales to akurat wiem :p Ha chcem przypisac teksture przy pomocy unwrap UVW. Zrobilem model, do ktorego musze dokladnie dopasować teksturę, to tego wykorzystuję opcję unwrap UVW, w tym okienku dalem odpowiednią teksturę, i dopasowalem siatkę modelu. Dalej nie wiem co zrobić zeby ta tekstura znalazla sie na wymodelowanym obiekcie.
sanki Napisano 1 Sierpień 2007 Napisano 1 Sierpień 2007 jezeli nadales modyfikator unwrap uvw modelowi i rozlozyles w nim siatke, to pozostaje ci zrobic jedynie to co napisal pecet wlasnie.
nicik Napisano 1 Sierpień 2007 Autor Napisano 1 Sierpień 2007 w tym okienku nic juz nie trzeba robic?? zadnej opcju włączać???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się