Napisano 3 Sierpień 200717 l Mam kilka pytań i postaram się je jak najlepiej sprecyzować :) 1) W grach multi, w których edytujemy naszą postać, jest tak, że są różne postacie, a mają te same animacje. Czy jest to jakiś trick czy możliwość przeniesienia animacji na inne postacie, czy musiały być robione od początku? Tak samo jest w GTA:SA w multi do niego, mamy do wyboru postacie, które są tylko w CutScenkach, a mają animacje głównego bohatera. 2) Jak mamy np. człowieka, to czy jest możliwość zrobienia tak, że będziemy zaznaczać całe części ciała ( ręce, palec.. wiecie o co chodzi, którer się ruszają osobno :) ) na jedno kliknięcie, ale tak by nadal były przyczepione do innych części. Bo zaznaczanie co chwila np. nogi od kolana do końca by ją obrócić o 2 stopnie, a potem odznaczenie by co innego poruszyć znowu jest chyba... dziwne..... Mam nadzieje, że jest coś takiego, a dlaczego tak myślę? ( patrz pytanie nr. 3 ) 3) Czym jest jakiś system kostny w postaciach?? Na co nam kości u człowieka, w końcu i tak są za grubą warstwą skóry i mięśni ( albo tłuszczyku ) czy tu chodzi o to co w pytaniu 2. 4) Czy "program" do animacji w 3ds9 jest dobry czy to tylko taki " zapychacz " i lepiej sobie skołować specjalny program?
Napisano 3 Sierpień 200717 l Au.... wiesz, może naprawde poczytaj sobie o podstawach animacji, bo z twoich pytań wynika że nie wiesz zupełnie nic i nie wiem czy znajdzie sie ktoś kto ci bedzie to wszystko dokładnie tłumaczył. W skrocie, odpowiedzi na 1 i 2 to jest walsnie twoje pytanie 3, miedzy innymi do tego slużą kości. Pytanie 4 rozwala ;)
Napisano 3 Sierpień 200717 l No max to raczej zapychacz ale możesz mieć po nim wzdęcia. Polecam coś bardziej konkretnego np schabowego.
Napisano 3 Sierpień 200717 l 1 i 2 tak 3 jest 4 nadaje sie swietnie do animki ale rozni ludzie lubia rozne rzeczy wiec znajdzie sie troche osob co robi to za pomoca specjalnych pluginow badz w innym sofcie
Napisano 3 Sierpień 200717 l Postacie w grach maja szkielet skladajacy sie - niespodzianka - z kosci, do ktorych podczepiony jest model (mesh). Szkielet jest animowany, dzieki czemu niezaleznie od tego, jaki model bedzie do niego podpiety, to ruch dla nich bedzie wygladal jednakowo. Ad 3). heh, gdybys nie mial kosci to by te wszystkie miesnie i skora opadly na ziemie jak worek wypchany miesem ;) W rzeczywistosc kosci sa tylko swego rodzaju rusztowaniem, ktore poruszane jest miesniami. W 3d to kosci poruszaja wszystkim co jest do nich podczepione.
Napisano 3 Sierpień 200717 l Autor Au.... wiesz, może naprawde poczytaj sobie o podstawach animacji, bo z twoich pytań wynika że nie wiesz zupełnie nic i nie wiem czy znajdzie sie ktoś kto ci bedzie to wszystko dokładnie tłumaczył. W skrocie, odpowiedzi na 1 i 2 to jest walsnie twoje pytanie 3, miedzy innymi do tego slużą kości. Pytanie 4 rozwala ;) lul... cos tam animowałem, ale jeśli chodzi o wiedzę, to masz racje - jestem n00bkjiem :( Postacie w grach maja szkielet skladajacy sie - niespodzianka - z kosci, do ktorych podczepiony jest model (mesh). Szkielet jest animowany, dzieki czemu niezaleznie od tego, jaki model bedzie do niego podpiety, to ruch dla nich bedzie wygladal jednakowo. Ad 3). heh, gdybys nie mial kosci to by te wszystkie miesnie i skora opadly na ziemie jak worek wypchany miesem ;) W rzeczywistosc kosci sa tylko swego rodzaju rusztowaniem, ktore poruszane jest miesniami. W 3d to kosci poruszaja wszystkim co jest do nich podczepione. To taki lol.. a możecie podesłać tutki ( najlepiej w polish, ale english też przejdzie ) o tych kościach. Cholera!! Co to za psy tam lecą xD Dzięki za odpowiedzi i z gry dzięki za te tutki... No wiecie, forumowy n00bek musi trzymać reputacje xD :D You one on the milion! xD ( śpiewam to 3ds'owi xD )
Napisano 3 Sierpień 200717 l cos tam animowałem Co animowałeś? Animacja postaci to inna bajka, niż animaja poruszającej się kulki lub obracającego sie sześcianu.
Napisano 3 Sierpień 200717 l Autor Co animowałeś? Animacja postaci to inna bajka, niż animaja poruszającej się kulki lub obracającego sie sześcianu. animowałem postać, kulę, jakieś kwadraty :P mam wyobraźnie i z animacją nie mam problemów.. No może wtedy gdy łep postaci jak zjeżdżała na drążku wrywał się w drążek :F To taki lol.. a możecie podesłać tutki ( najlepiej w polish, ale english też przejdzie ) o tych kościach. Cholera!! Co to za psy tam lecą xD Ja bym Ci podał, jak bym jakieś znał :P Inni może dadzą zamiast przytruwać :*
Napisano 4 Sierpień 200717 l animowałem postać, kulę, jakieś kwadraty :P mam wyobraźnie i z animacją nie mam problemów.. No może wtedy gdy łep postaci jak zjeżdżała na drążku wrywał się w drążek :F Ja bym Ci podał, jak bym jakieś znał :P Inni może dadzą zamiast przytruwać :* czyzby DN?:>
Napisano 4 Sierpień 200717 l Ja również mam pytanie,jak wyrenderować animacje (i ją zapisać jako np avi) w Videopost ? nie chodzi mi po pojedynczy render tylko cała animacje. Pozdrawiam.
Napisano 4 Sierpień 200717 l Autor czyzby DN?:> Czuje się dotknięty xD Ludzie to powie mi ktoś albo da tutki o tym szkielecie?!
Napisano 4 Sierpień 200717 l Postacie w grach maja szkielet skladajacy sie - niespodzianka - z kosci, do ktorych podczepiony jest model (mesh). Szkielet jest animowany, dzieki czemu niezaleznie od tego, jaki model bedzie do niego podpiety, to ruch dla nich bedzie wygladal jednakowo. Ad 3). heh, gdybys nie mial kosci to by te wszystkie miesnie i skora opadly na ziemie jak worek wypchany miesem ;) W rzeczywistosc kosci sa tylko swego rodzaju rusztowaniem, ktore poruszane jest miesniami. W 3d to kosci poruszaja wszystkim co jest do nich podczepione. Trzeba więcej mówić? Użyj google albo cgtutorials.com
Napisano 4 Sierpień 200717 l Autor No ale co w google wpisać... Mnie interesuje, jak zrobić taki szkielet.. :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto