MaGuu Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Hi. Taki oto problem: Ustawiając dwa boxy z materiałem szkła jeden za drugim, a za nimi plane z texturą - plane w opcjach ma odznaczone Visible to Camera - jest niestety dalej widoczne (i to tylko w obrębie szkła)... Da się jakoś to ominąć? Tak by ustawiając dwa boxy z materiałem szkła i powiedzmy jakąś panoramę 360* dookoła, w szybach odbijał się tylko ta panorama, ale żeby mi się nigdzie nie pojawiała? :(
Marcin Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 przecież niżej od "visible to camera" masz "visible to reflection/refraction"
MaGuu Napisano 5 Sierpień 2007 Autor Napisano 5 Sierpień 2007 A czy to przypadkiem nie spowoduje, że plane nie bedzie mi się odbijało od szkła? Ja chce aby się odbijało ale żeby przy podwójnej szybie nie było widoczne...bo niestety ie pojawia Bo mam takie coś, że mam budynek, na rogu którego jest okno. No i mam plane dookoła budynku z panorama 360*. Panorama jest tylko dla odbić, ale niestety po wyrenderowaniu okazuje sie, że na rogu (w miejscu okna - czyli podwójnej szyby tak jak by) pojawia mi się to plane, ale tylko za tym właśnie oknem :(
Marcin Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 vrayOverride material Slot base - zwykły materiał Slot reflection - zwykły materiał Slot refraction - materiał z opacity 0 (opacity z vraya, nie z standart material, nie mylić z refraction 0)
Bacry Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 a nie będzie prościej zmienić w ustawieniach eviroment i tą panoramę dać tylko do refraction
Lis Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 Jak masz texturę na plane to w propreies Vrayowych plane wyłacz visable to refraction.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się