Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hi.

 

Taki oto problem:

Ustawiając dwa boxy z materiałem szkła jeden za drugim, a za nimi plane z texturą - plane w opcjach ma odznaczone Visible to Camera - jest niestety dalej widoczne (i to tylko w obrębie szkła)...

 

Da się jakoś to ominąć? Tak by ustawiając dwa boxy z materiałem szkła i powiedzmy jakąś panoramę 360* dookoła, w szybach odbijał się tylko ta panorama, ale żeby mi się nigdzie nie pojawiała? :(

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przecież niżej od "visible to camera" masz "visible to reflection/refraction"

Napisano
  • Autor

A czy to przypadkiem nie spowoduje, że plane nie bedzie mi się odbijało od szkła?

 

Ja chce aby się odbijało ale żeby przy podwójnej szybie nie było widoczne...bo niestety ie pojawia

 

Bo mam takie coś, że mam budynek, na rogu którego jest okno. No i mam plane dookoła budynku z panorama 360*. Panorama jest tylko dla odbić, ale niestety po wyrenderowaniu okazuje sie, że na rogu (w miejscu okna - czyli podwójnej szyby tak jak by) pojawia mi się to plane, ale tylko za tym właśnie oknem :(

Napisano

vrayOverride material

 

Slot base - zwykły materiał

Slot reflection - zwykły materiał

Slot refraction - materiał z opacity 0 (opacity z vraya, nie z standart material, nie mylić z refraction 0)

Napisano

Jak masz texturę na plane to w propreies Vrayowych plane wyłacz visable to refraction.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności