Napisano 5 Sierpień 200717 l Hi. Taki oto problem: Ustawiając dwa boxy z materiałem szkła jeden za drugim, a za nimi plane z texturą - plane w opcjach ma odznaczone Visible to Camera - jest niestety dalej widoczne (i to tylko w obrębie szkła)... Da się jakoś to ominąć? Tak by ustawiając dwa boxy z materiałem szkła i powiedzmy jakąś panoramę 360* dookoła, w szybach odbijał się tylko ta panorama, ale żeby mi się nigdzie nie pojawiała? :(
Napisano 5 Sierpień 200717 l przecież niżej od "visible to camera" masz "visible to reflection/refraction"
Napisano 5 Sierpień 200717 l Autor A czy to przypadkiem nie spowoduje, że plane nie bedzie mi się odbijało od szkła? Ja chce aby się odbijało ale żeby przy podwójnej szybie nie było widoczne...bo niestety ie pojawia Bo mam takie coś, że mam budynek, na rogu którego jest okno. No i mam plane dookoła budynku z panorama 360*. Panorama jest tylko dla odbić, ale niestety po wyrenderowaniu okazuje sie, że na rogu (w miejscu okna - czyli podwójnej szyby tak jak by) pojawia mi się to plane, ale tylko za tym właśnie oknem :(
Napisano 5 Sierpień 200717 l vrayOverride material Slot base - zwykły materiał Slot reflection - zwykły materiał Slot refraction - materiał z opacity 0 (opacity z vraya, nie z standart material, nie mylić z refraction 0)
Napisano 6 Sierpień 200717 l a nie będzie prościej zmienić w ustawieniach eviroment i tą panoramę dać tylko do refraction
Napisano 6 Sierpień 200717 l Jak masz texturę na plane to w propreies Vrayowych plane wyłacz visable to refraction.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto