.jacek Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Hejah, mam problem. renderuje animacje i uzywam do tego VRayMtlSelect z Render Elements- tzn. do composotingu potrzebuje wyciagnac rgb,gi itd. + poszczegolne obiekty. Udaje sie to ale w przypadku warstw z VRayMtlSelect'a nie moge poradzic sobie z wyciagnieciem takze kanalu Alpha tych obiektu. Jakis pomysl? Nie moge sie tego doszukac:/ dzieki, piona
RA Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 Eee, kanał alfa jest automatycznie przypisywany do każdego renderu. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. A może to: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/mtlWrapper_params.htm
.jacek Napisano 9 Sierpień 2007 Autor Napisano 9 Sierpień 2007 Masz racje, ale w przypadku materialow zaznaczonych z VRayMtlSelect'a - renderuja sie faktycznie poprawnie, ale ich alpha jest juz na jednej warstwie z alpha rgb calej klatki. Brakuje mi po prostu alphy z tych konretnych obiektow. piona
.jacek Napisano 13 Sierpień 2007 Autor Napisano 13 Sierpień 2007 no nic, nie wykminilem jak to zrobic wiec poradzilem sobie z tym przy pomocy skryptu, o ktorym pare postow nizej wspomnial khazell: http://www.tepavicharov.com/scripts/render_mask.exe Fajne narzedzie do renderowania masek wybranych obiektow. Piona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się