Napisano 11 Sierpień 200717 l czesc - czy ktos z was orientuje sie jak mozna zrobic efekt deszczu spadajacych na tafle wody, tak zeby tworzyly sie kregi? szukalem tutkow ale nic darmowego nie moge znalezc myslalem ze jak podepne pod mesh pond wake emitter a potem podlacze ten mesh instancerem do czasteczek to powinno dzialac. ale nie dziala (jak zanuze pond wake emitter w pond shape'ie to tafla sie burzy, wiec tu ustawienia sa ok) a moze jes sposob zeby podpiac pond wake emittera bezposrednio pod particle? wtedy deszcz nie musialby byc meshem co by znacznie skrocilo mi czas renderingu... jakies pomysly? materialy? cokolwiek?... nigdy nie bawilem sie dynamika :( z gory dzieki kru UPDATE: znalazlem to: http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/dynamics/rippleH-3808.html i poniekad rozwiazuje to moj problem ale wolalbym nie polegac na cudzych skryptach, wiec caly czas jestem ciekaw Waszych rozwiazan
Napisano 11 Sierpień 200717 l użyj realflow, dlatego, że można to zrobic w kilku krokach a w mayi, używając particle'ów bez expression tego raczej nie wykonasz. Jest gdzieś tuto jak zrobic te kręgi w mayi. poszukam go i postaram umiescic adres :> btw. realflow bardzo ładnie współpracuje z mayą
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto