Skocz do zawartości

efekt kropel deszczu spadajacych na tafle wody


kru

Rekomendowane odpowiedzi

czesc - czy ktos z was orientuje sie jak mozna zrobic efekt deszczu spadajacych na tafle wody, tak zeby tworzyly sie kregi?

 

szukalem tutkow ale nic darmowego nie moge znalezc

 

myslalem ze jak podepne pod mesh pond wake emitter a potem podlacze ten mesh instancerem do czasteczek to powinno dzialac.

 

ale nie dziala (jak zanuze pond wake emitter w pond shape'ie to tafla sie burzy, wiec tu ustawienia sa ok)

 

a moze jes sposob zeby podpiac pond wake emittera bezposrednio pod particle? wtedy deszcz nie musialby byc meshem co by znacznie skrocilo mi czas renderingu...

 

jakies pomysly? materialy? cokolwiek?... nigdy nie bawilem sie dynamika :(

 

z gory dzieki

 

kru

 

 

 

UPDATE:

 

znalazlem to:

http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/dynamics/rippleH-3808.html

 

i poniekad rozwiazuje to moj problem

ale wolalbym nie polegac na cudzych skryptach, wiec caly czas jestem ciekaw Waszych rozwiazan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

użyj realflow, dlatego, że można to zrobic w kilku krokach a w mayi, używając particle'ów bez expression tego raczej nie wykonasz. Jest gdzieś tuto jak zrobic te kręgi w mayi. poszukam go i postaram umiescic adres :>

btw. realflow bardzo ładnie współpracuje z mayą

 

 

 

2002832710779293253_th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności