futura Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 Co zrobić by na zwykłe obiekty działały prawa fizyki np. wiatr, grawitacja, by odbijały się i reagowały od siebie itp. Z góry dzięki! :(
futura Napisano 9 Grudzień 2003 Autor Napisano 9 Grudzień 2003 a jak tego używać? :) wiem że może pytam jak debil ale nie wiem! może ktoś ma jakiś tutorial może ktoś mi powie jak zrobić przykładową scenkę z tym reactorem? liczę na pomoc i wyrozumiałość ;)
Bacry Napisano 10 Grudzień 2003 Napisano 10 Grudzień 2003 A próbowałeś przeczytac coś o nim w helpie Maxa? Jest tam to bardzo dobrze opisane. Ogólnie Reactor to bardzo rozbudowane narzędzie i ciężko w kilku słowach opisać jak zzrobić fizykę. Mogę powiedzieć, że działa on na zasadzie dodatkowych obiektów (helpersów, np softbodycolection), modyfikatorów (idąc tropem, softbody) i sił (np wind). W helpersie wskazuje się obiekty, które mają uczestniczyć w symulacji, a potem już tylko zapuszczamy obliczenia i gotowe. Obliczenia są w zakładce utilites. Niektóre helpersy wymagają nałożenia dodatkowych modyfikatorów na obiekty (właśnie softbody) inne nie (na przykład rigid) nie bierz tego opisu jako pełną wiedzę reactora, niektóre nazwy mogą być przekręcone. To tylko wierzchołek góry lodowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się