Skocz do zawartości

3ds max na 2 (lub wiecej) rdzeniach


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

raczej nie :) logicznie myśląc to nawet nie ma racji bytu bo masz podczas działania nic praktycznie nie oblicza oprócz wyświetlania sceny oraz procesu modellingu w którym są raczej jedno wątkowe operacje. resztą zajmuje się GPU ;)

Napisano

Marcin, ale np turbosmooth chyba moglby byc podzielony i tym podobne

 

albo robie np animacje i sakramencko muli, a jakby kilka obiektow liczylo sie na 1 a kilka na 2gim to bylo by gites, wlasnie ogladalem pokazowke modo i koles sie chwalil ze obsluguje kilka rdzeni,cos mi sie wydaje ze max jak tego niepoprawi to umrze predzej czy pozniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności