viz.k Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 Robie animacje w ktorej obiekt plynnie przechodzi z wireframe do normalnego. Uzywam mapy vrayedgetext i render obiektu z ta mapa w slocie opacity trwa baaardzo dlugo - ok 10min. dla obiektu ktory normalnie cieniowany (ma nawet troche glossy reflections) renderuje sie ok.2min. Kiedy mape ze slotu opacity skopiuje do slotu refract i dam ior na 1 wtedy renderuje sie sporo szybciej ale wire jest czarny a akurat potrzebuje zeby byl bialy. Da sie jakos przyspieszyc taki render ew. uzyc jakiegos pluga czy cos? A tak w ogole to czy nie powinien obiekt oteksturowany, cieniowany itepe renderowac sie dluzej niz zwykly wireframe?
AGmakonts Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 vrayedgetext to nie jest zwykły wire ale ja bym to zrobił inaczej, jeden render vrayem z cieniowaniem a 2 scanlinem z maxowym wirem
viz.k Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Napisano 12 Sierpień 2007 nie wchodzi w gre....sa klatki kiedy model w polowie jest wire a w polowie cieniowany i cala idea polega na tym ze ta granica plynnie przechodzi wzdluz modelu...a w scanline nie uzyskam takich ladnych refleksow i odbic na obiekcie...szkoda ze vray nie obsluguje materialu standard wire...czekam na kolejne pomysly:)
AGmakonts Napisano 12 Sierpień 2007 Napisano 12 Sierpień 2007 no ale możesz to pzrecierz w jakimś sofcie do postprodukcji zmontowac i będzie tak jak chcesz
viz.k Napisano 12 Sierpień 2007 Autor Napisano 12 Sierpień 2007 nie do konca wiem jak to zrobic...daje screen, teleskop obraca sie wokol wlasnej osi a granica wire/normal idzie od dolu do gory....wszystkie after effecty itp znam tylko pobieznie (wlasciwie nie znam)...mowisz zeby vrayem zrenderowac obrot teleskopu normalnego a w scanline to samo tylko ze wire? i potem w AF jakos utworzyc maske ktora by plynnie zmieniala model normal na ten wire? Ale o ile dobrze rozumiem idee to taka maska bedzie niby2d i efekt nie bedzie tak fajny jak maska przeplywajaca przez rzeczywisty model w maksie... ...wolalbym zeby dalo sie jakos szybciej renderowac wire w vrayu:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się