Skocz do zawartości

VrayEdgeTex - strasznie dluuugi render


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robie animacje w ktorej obiekt plynnie przechodzi z wireframe do normalnego. Uzywam mapy vrayedgetext i render obiektu z ta mapa w slocie opacity trwa baaardzo dlugo - ok 10min. dla obiektu ktory normalnie cieniowany (ma nawet troche glossy reflections) renderuje sie ok.2min. Kiedy mape ze slotu opacity skopiuje do slotu refract i dam ior na 1 wtedy renderuje sie sporo szybciej ale wire jest czarny a akurat potrzebuje zeby byl bialy. Da sie jakos przyspieszyc taki render ew. uzyc jakiegos pluga czy cos?

 

A tak w ogole to czy nie powinien obiekt oteksturowany, cieniowany itepe renderowac sie dluzej niz zwykly wireframe?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wchodzi w gre....sa klatki kiedy model w polowie jest wire a w polowie cieniowany i cala idea polega na tym ze ta granica plynnie przechodzi wzdluz modelu...a w scanline nie uzyskam takich ladnych refleksow i odbic na obiekcie...szkoda ze vray nie obsluguje materialu standard wire...czekam na kolejne pomysly:)

Napisano

nie do konca wiem jak to zrobic...daje screen, teleskop obraca sie wokol wlasnej osi a granica wire/normal idzie od dolu do gory....wszystkie after effecty itp znam tylko pobieznie (wlasciwie nie znam)...mowisz zeby vrayem zrenderowac obrot teleskopu normalnego a w scanline to samo tylko ze wire? i potem w AF jakos utworzyc maske ktora by plynnie zmieniala model normal na ten wire? Ale o ile dobrze rozumiem idee to taka maska bedzie niby2d i efekt nie bedzie tak fajny jak maska przeplywajaca przez rzeczywisty model w maksie...

 

...wolalbym zeby dalo sie jakos szybciej renderowac wire w vrayu:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności