Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Robie animacje w ktorej obiekt plynnie przechodzi z wireframe do normalnego. Uzywam mapy vrayedgetext i render obiektu z ta mapa w slocie opacity trwa baaardzo dlugo - ok 10min. dla obiektu ktory normalnie cieniowany (ma nawet troche glossy reflections) renderuje sie ok.2min. Kiedy mape ze slotu opacity skopiuje do slotu refract i dam ior na 1 wtedy renderuje sie sporo szybciej ale wire jest czarny a akurat potrzebuje zeby byl bialy. Da sie jakos przyspieszyc taki render ew. uzyc jakiegos pluga czy cos?

 

A tak w ogole to czy nie powinien obiekt oteksturowany, cieniowany itepe renderowac sie dluzej niz zwykly wireframe?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 877
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

vrayedgetext to nie jest zwykły wire ale ja bym to zrobił inaczej, jeden render vrayem z cieniowaniem a 2 scanlinem z maxowym wirem

Napisano
  • Autor

nie wchodzi w gre....sa klatki kiedy model w polowie jest wire a w polowie cieniowany i cala idea polega na tym ze ta granica plynnie przechodzi wzdluz modelu...a w scanline nie uzyskam takich ladnych refleksow i odbic na obiekcie...szkoda ze vray nie obsluguje materialu standard wire...czekam na kolejne pomysly:)

Napisano

no ale możesz to pzrecierz w jakimś sofcie do postprodukcji zmontowac i będzie tak jak chcesz

Napisano
  • Autor

nie do konca wiem jak to zrobic...daje screen, teleskop obraca sie wokol wlasnej osi a granica wire/normal idzie od dolu do gory....wszystkie after effecty itp znam tylko pobieznie (wlasciwie nie znam)...mowisz zeby vrayem zrenderowac obrot teleskopu normalnego a w scanline to samo tylko ze wire? i potem w AF jakos utworzyc maske ktora by plynnie zmieniala model normal na ten wire? Ale o ile dobrze rozumiem idee to taka maska bedzie niby2d i efekt nie bedzie tak fajny jak maska przeplywajaca przez rzeczywisty model w maksie...

 

...wolalbym zeby dalo sie jakos szybciej renderowac wire w vrayu:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.