Napisano 12 Sierpień 200717 l Robie animacje w ktorej obiekt plynnie przechodzi z wireframe do normalnego. Uzywam mapy vrayedgetext i render obiektu z ta mapa w slocie opacity trwa baaardzo dlugo - ok 10min. dla obiektu ktory normalnie cieniowany (ma nawet troche glossy reflections) renderuje sie ok.2min. Kiedy mape ze slotu opacity skopiuje do slotu refract i dam ior na 1 wtedy renderuje sie sporo szybciej ale wire jest czarny a akurat potrzebuje zeby byl bialy. Da sie jakos przyspieszyc taki render ew. uzyc jakiegos pluga czy cos? A tak w ogole to czy nie powinien obiekt oteksturowany, cieniowany itepe renderowac sie dluzej niz zwykly wireframe?
Napisano 12 Sierpień 200717 l vrayedgetext to nie jest zwykły wire ale ja bym to zrobił inaczej, jeden render vrayem z cieniowaniem a 2 scanlinem z maxowym wirem
Napisano 12 Sierpień 200717 l Autor nie wchodzi w gre....sa klatki kiedy model w polowie jest wire a w polowie cieniowany i cala idea polega na tym ze ta granica plynnie przechodzi wzdluz modelu...a w scanline nie uzyskam takich ladnych refleksow i odbic na obiekcie...szkoda ze vray nie obsluguje materialu standard wire...czekam na kolejne pomysly:)
Napisano 12 Sierpień 200717 l no ale możesz to pzrecierz w jakimś sofcie do postprodukcji zmontowac i będzie tak jak chcesz
Napisano 12 Sierpień 200717 l Autor nie do konca wiem jak to zrobic...daje screen, teleskop obraca sie wokol wlasnej osi a granica wire/normal idzie od dolu do gory....wszystkie after effecty itp znam tylko pobieznie (wlasciwie nie znam)...mowisz zeby vrayem zrenderowac obrot teleskopu normalnego a w scanline to samo tylko ze wire? i potem w AF jakos utworzyc maske ktora by plynnie zmieniala model normal na ten wire? Ale o ile dobrze rozumiem idee to taka maska bedzie niby2d i efekt nie bedzie tak fajny jak maska przeplywajaca przez rzeczywisty model w maksie... ...wolalbym zeby dalo sie jakos szybciej renderowac wire w vrayu:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto