karolw Napisano 13 Sierpień 2007 Napisano 13 Sierpień 2007 cześć, 1.w 3d map zmieniam tylko amount. próbowałem innych ustawień ale nie pozbyłem się szpiczastych zakończeń jest na to jakiś sposób? 2. wydaje mi się ze porzeglądałłem, (nawet na tym forum) post w którym była mowa o ograniczaniu gi na trawę. nie umiem go jednak odnaleść... 3. mimo ze robilem tutorali z serii wiva masters nie rozumiem dlaczego kiedy umieszczam kamere w środku przeżroczystego boxa jest ciemno liczy sie straesznie dlugo, a przeźroczysty matrerial zaczyna odbijać? ps. na 2gim renderingu dodałem bialy kloc w środek
tadzio Napisano 14 Sierpień 2007 Napisano 14 Sierpień 2007 1- szpiczaste zakonczenie to kewstia mapy jaka dajesz do dispa i sily z jaka "odksztalcasz" powierzchnie (na ile tego dispa nastawisz). Przy takim zblizeniu na trawe proponuje zrobic ja fur'em, nie dispem. Raczej disp sie sprawdza w dalszych palanach. 2-GI dzialajace na trawe mozesz sobie dostosowac uzywajac materialu Vraya ovveride pozdr
karolw Napisano 15 Sierpień 2007 Autor Napisano 15 Sierpień 2007 ok dzieki, co chyba dziwne przy zmiejszeniu wspułczynników z 1 na 0,1 zaoszedzędziłem na renderingu 40s z 480s na 440s pajawiło się sporo czarnych plam w głebi trawy... robier enderingi na tak niskich parametrach ze chyba nie warto.. szkoda ze adam gudzowski nie napisał czegoś o przeżroczystośćiach a przedwszystkim o przechodzenu śwatła przez materaiły.. poproszę o pomoc w tej sprawie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się