Napisano 13 Sierpień 200717 l cześć, 1.w 3d map zmieniam tylko amount. próbowałem innych ustawień ale nie pozbyłem się szpiczastych zakończeń jest na to jakiś sposób? 2. wydaje mi się ze porzeglądałłem, (nawet na tym forum) post w którym była mowa o ograniczaniu gi na trawę. nie umiem go jednak odnaleść... 3. mimo ze robilem tutorali z serii wiva masters nie rozumiem dlaczego kiedy umieszczam kamere w środku przeżroczystego boxa jest ciemno liczy sie straesznie dlugo, a przeźroczysty matrerial zaczyna odbijać? ps. na 2gim renderingu dodałem bialy kloc w środek
Napisano 14 Sierpień 200717 l 1- szpiczaste zakonczenie to kewstia mapy jaka dajesz do dispa i sily z jaka "odksztalcasz" powierzchnie (na ile tego dispa nastawisz). Przy takim zblizeniu na trawe proponuje zrobic ja fur'em, nie dispem. Raczej disp sie sprawdza w dalszych palanach. 2-GI dzialajace na trawe mozesz sobie dostosowac uzywajac materialu Vraya ovveride pozdr
Napisano 15 Sierpień 200717 l Autor ok dzieki, co chyba dziwne przy zmiejszeniu wspułczynników z 1 na 0,1 zaoszedzędziłem na renderingu 40s z 480s na 440s pajawiło się sporo czarnych plam w głebi trawy... robier enderingi na tak niskich parametrach ze chyba nie warto.. szkoda ze adam gudzowski nie napisał czegoś o przeżroczystośćiach a przedwszystkim o przechodzenu śwatła przez materaiły.. poproszę o pomoc w tej sprawie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto