Skocz do zawartości

Vray displaced (trawa) + przeźroczystość materiałów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

b468540e5b7d6112med.jpg

cześć,

 

1.w 3d map zmieniam tylko amount. próbowałem innych ustawień ale nie pozbyłem się szpiczastych zakończeń jest na to jakiś sposób?

2. wydaje mi się ze porzeglądałłem, (nawet na tym forum) post w którym była mowa o ograniczaniu gi na trawę. nie umiem go jednak odnaleść...

 

3. mimo ze robilem tutorali z serii wiva masters nie rozumiem dlaczego kiedy umieszczam kamere w środku przeżroczystego boxa jest ciemno liczy sie straesznie dlugo, a przeźroczysty matrerial zaczyna odbijać?

 

ps. na 2gim renderingu dodałem bialy kloc w środek

5a62c10b3484523emed.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1- szpiczaste zakonczenie to kewstia mapy jaka dajesz do dispa i sily z jaka "odksztalcasz" powierzchnie (na ile tego dispa nastawisz). Przy takim zblizeniu na trawe proponuje zrobic ja fur'em, nie dispem. Raczej disp sie sprawdza w dalszych palanach.

2-GI dzialajace na trawe mozesz sobie dostosowac uzywajac materialu Vraya ovveride

pozdr

Napisano

ok dzieki,

co chyba dziwne przy zmiejszeniu wspułczynników z 1 na 0,1 zaoszedzędziłem na renderingu 40s z 480s na 440s

pajawiło się sporo czarnych plam w głebi trawy...

robier enderingi na tak niskich parametrach ze chyba nie warto..

 

szkoda ze adam gudzowski nie napisał czegoś o przeżroczystośćiach a przedwszystkim o przechodzenu śwatła przez materaiły..

poproszę o pomoc w tej sprawie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności