Sludder Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 [pomocy] Czesc, macie tu maly renderek(nie najlepszej jakosci, i tak renderowal sie 30 minut, a view rate i sec rate nie bylo az taki duze): http://sludder.w.interia.pl/3dsmax/3.jpg potrzebuje troche pomocy, otoz nie wiem jak zrobic ladne speculary przy uzyciu GI (sky light brazila). Jak widac, przyciski wygladaja jak placki zrobione w paintcie, zero odblaskow tylko jasna plama z napisem, sa bardzo matowe zreszta jak wiekszosc. Zastosowane materialy to brazil basic material (wszystkie elementy, no poza szybka) Na poczatku probowalem zrobic ladne spec. zwiekszajac reflection, ale przy wartosci 4-5 juz sie chrzani, poniewaz sa za duze, a przy http://sludder.w.interia.pl/3dsmax/4.jpg Chcialem zrobic tak, zeby przyciski renderowaly sie przy uzyciu omni a reszta GI, ale nie udalo mi sie tego zrobic. Mam tez inny problem, jak dotad udalo mi sie uzyskac normalny kolor swiatla przy pomocy jednej mapy HDRI, wszystkie ktore dotad stosowalem, mialy taka dziwna przypadlosc, ze oswietlaly scene na niebiesko: http://sludder.w.interia.pl/3dsmax/2.jpg mimo iz takiego koloru na nich wogole nie bylo, np hdri kitchen. Model jest skonczony, pozostal mi tylko rendering, idzie narazie topornie, ze wzgledu na dlugi czas obliczen i mierne efekty. zamieszcze tez mala specyfikacje: 1,4 512ram opcje brazila: P3 ray 3 refr 1 tot 4 MTI 10 direct illum - sky light Misc - shadows transp shadows shade rate 0 no i view rate i sec rate jakos tam ustawilem nie pamietam, ale wiem ze w 3:1, jakos tyle aby mialo rece i nogi reszta po staremu i jeszcze nie wiem czemu taki duzy blur jest na wszystkim.
MC-Maxim Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 Zeczywiscie przyciski najlepiej wygladaja na obrazku 4, bo sa wypukłe w odroznieniu od reszty :) Daj rendera calego telefonu z ustawieniami 4-tego obrazka :) Model bardzo fajny. POZDRAWIAM !!
Kuciel Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 hmm... zmien temat, taka mala rada......bo Hanibal cie dopadnie :D
l_lewandowski Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 Witam! Modelik bardzo fajny! Nie ma sie do czego przyczepic. Materialki tez moga byc... ...a z Brasilem Ci nie pomoge, bo uzywam od niedawna i jeszcze sam sie w GI nie rozpoznalem zbyt dobrze! Pozdrawiam!
wiggles Napisano 7 Grudzień 2003 Napisano 7 Grudzień 2003 a mi troche nie pasuje napis wyswietlany na wyswietlaczu... popraw go troche
Sludder Napisano 8 Grudzień 2003 Autor Napisano 8 Grudzień 2003 ponizej render z zastosowaniem omni i adv raytraced shadows http://sludder.w.interia.pl/3dsmax/5.jpg teraz doszedlem, do tego, ze matowe przyciski przy GI powstaja dlatego, ze jest wiele zrodel swiatla z takiej mapy, ostatnio zastosowalem mape pancere, i efekt jest troche lepszy, gdyz swiatlo promieniuje z jednej strony, aleee.... ~~~~~~~ niedlugo zamieszcze render z uzyciem tej mapy
l_lewandowski Napisano 8 Grudzień 2003 Napisano 8 Grudzień 2003 Witam! Zasadniczy blad ostatniego rendera to czarna dziura w obrazie, w obszarze cienia! Pozdrawiam!
Archangel Napisano 23 Grudzień 2003 Napisano 23 Grudzień 2003 Tak zdecydowanie cien troche za agresywny ! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się