Barnej Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 jest to moj pierwszy sculping , pomagalem sobie troche tutorialem ale wsumie zerknelem z 2,3 razy na niego. Texturowac raczej nie bede bo nigdy sie tym nie bawilem i nie idzie mi najlepiej. Chcial bym go dokonczyc lecz sprzet mi na to nie pozwala wiec zostanie juz w tej postac. Zapraszm do komentowania :)
claude Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 za dużo glutów zwłaszcza widać to na włosach postaraj się wyciągnąć gdzieniegdzie ostre krawędzie, włoski łatwo się robi przez project master, długa droga przed tobą powodzenia :)
nielot007 Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 claude--> on to robil w mudboxie a tam mastera nie ma :) jako model "concepcyjny" super :)
claude Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 nielot 007 ->poznałeś po tle i szaderze, ja do mutboxa nigdy nie zaglądałem i tak za dużo softu wciągam nie najgorsza ta głowa :) jak na pierwsze skulptowanie, na początek radziłbym Ci porobić główki łyse jest to łatwiejsze można bardziej zbadać anatomię a óźniej doskulptować włosy, jak dla mnie to oprócz włosów popracuj nad nosem żeby nie był jak z piłeczek, oczy tez pskulptować dodać gałki oczne, pokazać zmarszcz które robią się pomiędzy powiekami a brwiami powodzenia
D4D4L Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 Fajna głowa ;] kojarzy mi się z bochaterem z bajki co szpinak wciągał i w rósł w siłę czy jakoś tak xD
Barnej Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 dzieki za wasza pomoc , cos tam pogrzebalem przy nim jeszcze , dopiescilem wlosy , itp. , probowalem zrobic te oczy , niestety tu zawiodlem , narazie chyba zostanie w tej postaci chyba ze cos jeszcze proponujecie. Owszem , jest to robione w mudboxie , zb jakos mi nie podchodzi :/
Hindus Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 za bardzo obłe kształty - musisz nad tym popracować.
claude Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 to jest cała głowa? bo strasznie brakuje tyłoczaszki, czoła, u przeciętnego człowieka oczy są po środku głowy, więc brakuje Ci dużo czoła, czaszka nad uszami tekże jest zazwyczaj troszkę szersza niż twarz i czoło oczywiście można deformować formę żeby uzyskać jakiś wyraz i stylizację ale powinno się to robić z pełną świadomością, i warto trochę anatomicznych główek porobić
Barnej Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 claude no ja dopiero zaczynam w sculping sie bawic , dzis bedzie 2 dzien , dlatego tu pisze i pytam sie was "masterow" co jest jeszcze zle , do tej pory robilem w maxie i malo postaci a wiecej obiektow. Dzieki za wasze posty napewno cos dzis wzuce tu :)
claude Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 nie jestem masterem 3d ale zamierzam :) i trochę w życiu porzeźbiłem -> http://klodzio.w.interia.pl/index.html
Barnej Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 claude no, no , ladne :) i dzieki za pomoc , faktycznie mozgoczaszka byla owiele zamala , poprawilem , dodaje fote z profilu
claude Napisano 22 Sierpień 2007 Napisano 22 Sierpień 2007 jest lepiej! pracujesz z referkami? ze zdjęciami ludzi czy ilustracjami, które chcesz zrobić w 3d, najlepiej wkleić sobie jako background pod rzeźbiony obiekt (nie wiem jak to w mutboxie sie dokładnie robi) wtedy masz podkładkę pod proporcję, anatomię formę, bardzo trudno zwłaszcza na początku robić coś z głowy
Barnej Napisano 22 Sierpień 2007 Autor Napisano 22 Sierpień 2007 zobaczylem ostatnio ze duzo osob zaczelo sculpowac wiec tez postanowilem sprubowac , a ze nie jako jest to moja pierwsza taka praca wzorowalem sie na tutorialu ale nie prybowalem odgapiac calego lecz tylko podpaczyc forme a reszte robilem na "czuja" :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się