Napisano 21 Sierpień 200717 l Witam! Od dwoch dni meczy mnie pewna sprawa: Mam prosta scene: kuchenny blat, miska i kilka pomaranczy (nieco zmodyfikowana kula), ktore chce wrzucic do miski za pomoca reactora. Wszystko jest w realnych wymiarach, units ustawione na centymentry. Gravity: Z -981cm World scale: 1m = 100cm Col. Tolerance (probowalem rozne wartosci poczawszy od 0,05 do 5cm) Blat nie bierze udzialu w animacji, miska jest ustawiona na Concave Mesh bez masy. Pomarancze maja mase, probowalem ustawiac na Bounding Sphere, Mesh Convex Hull. Niestety nie wiem czemu ale przy ustawieniu pomaranczy na Concave Mesh max sie zacina po 1 klatce wiec tego nie przetestowalem i za bardzo nie widze opcji aby to zrobic. Oczywiscie ustawialem tez rozne wartosci 'substeps' (do 25 o ile dobrze pamietam) jak rownie przetestowalem havok1 i havok3. W czym problem? Otoz pomarancze albo przenikaja miske i siebie nawzajem, albo bardzo dziwnie sie zachowuja: np, nagle wystrzeliwuja w bok/gore z duza predkoscia, albo odbijaja sie zanim jeszcze dotra do dna miski. Czy ktos orientuje sie w czym tkwi problem? Moge udostepnic ewentualnie potrzebne screeny. Sar PS. wiem ze to tylko kilka glupich pomaranczy ktore moglbym ustawic recznie ale pomyslalem ze przy okazji tworzenia sceny pobawie sie reactorem i nie lubie jak cos nie dziala :P
Napisano 21 Sierpień 200717 l Porańcze daj na bounding sphere. Nie przenikają się nawzajem z uwzględnieniem col. tolerance?
Napisano 21 Sierpień 200717 l miałem raczej na myśli plik *.max Mam słabą wyobraźnię ale miskę i 6 pomarańczek jeszcze potrafię sobie zwizualizować.
Napisano 21 Sierpień 200717 l Autor lol :) aktualnie niektore wartosci moga byc dziwnie ustawione bo testowalem rozne opcje http://www.sendspace.com/file/qkrx6t
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto