Sargoth Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Witam! Od dwoch dni meczy mnie pewna sprawa: Mam prosta scene: kuchenny blat, miska i kilka pomaranczy (nieco zmodyfikowana kula), ktore chce wrzucic do miski za pomoca reactora. Wszystko jest w realnych wymiarach, units ustawione na centymentry. Gravity: Z -981cm World scale: 1m = 100cm Col. Tolerance (probowalem rozne wartosci poczawszy od 0,05 do 5cm) Blat nie bierze udzialu w animacji, miska jest ustawiona na Concave Mesh bez masy. Pomarancze maja mase, probowalem ustawiac na Bounding Sphere, Mesh Convex Hull. Niestety nie wiem czemu ale przy ustawieniu pomaranczy na Concave Mesh max sie zacina po 1 klatce wiec tego nie przetestowalem i za bardzo nie widze opcji aby to zrobic. Oczywiscie ustawialem tez rozne wartosci 'substeps' (do 25 o ile dobrze pamietam) jak rownie przetestowalem havok1 i havok3. W czym problem? Otoz pomarancze albo przenikaja miske i siebie nawzajem, albo bardzo dziwnie sie zachowuja: np, nagle wystrzeliwuja w bok/gore z duza predkoscia, albo odbijaja sie zanim jeszcze dotra do dna miski. Czy ktos orientuje sie w czym tkwi problem? Moge udostepnic ewentualnie potrzebne screeny. Sar PS. wiem ze to tylko kilka glupich pomaranczy ktore moglbym ustawic recznie ale pomyslalem ze przy okazji tworzenia sceny pobawie sie reactorem i nie lubie jak cos nie dziala :P
piotrek Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 Porańcze daj na bounding sphere. Nie przenikają się nawzajem z uwzględnieniem col. tolerance?
Sargoth Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 wlasnie przenikaja sie nawzajem cokolwiek bym nie zrobil
Lis Napisano 21 Sierpień 2007 Napisano 21 Sierpień 2007 miałem raczej na myśli plik *.max Mam słabą wyobraźnię ale miskę i 6 pomarańczek jeszcze potrafię sobie zwizualizować.
Sargoth Napisano 21 Sierpień 2007 Autor Napisano 21 Sierpień 2007 lol :) aktualnie niektore wartosci moga byc dziwnie ustawione bo testowalem rozne opcje http://www.sendspace.com/file/qkrx6t
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się