Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zapewne wiecie jak np wygenerowac 1000 sztuk kul na okreslonej np okraglej powierzchni i do tego zrobic to tak aby sie nie przenikaly one nawzajem? Skoro wy wiecie, to moze pomozecie mi ? dzieki

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Byłoby super, gdybyś napisał jakiego oprogramowania używasz.

To nie tyle kwestia modelingu, co właśnie używanego softu.

Napisano

obiektów nie objektów

 

---------------------------

Front Walki z Analfabetyzmem

Napisano

Jeśli pracujesz na Maxie to może uda Ci się osiągnąć to co chcesz używając: Tools\Arrey.

Inną i chyba lepszą dla Twojego zastosowania opcją jest scatter.

Jeśli nie wiesz jak one działają to poczytaj w helpie Maxa.

Możesz też narysować krzywą położoną na danej powierzchni i po niej "puścić" obiekty - opcja: Tools\Spacing Tool.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

w maxie 9 pracuje, rzeczywiscie scatter robi to co chcialbym, oprocz tego obiekty na siebie niestety nachodza, da sie temu jakos zapobiec?

Napisano

Nie. Możesz zaznaczyć tryb dystrybucji Area ale przy większej ilości i tak będą nachodzić.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności