Miran Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Chciałbym zrobić coś takiego jak widziałem w jednej grze: jest droga, a book drogi trawa... ;) I na ich granicy textura drogi płynnie przechodzi w texturę trawy. Sprawdziłem i w grze są dwie textury osobna dla drogi i osobna dla trawy, wiec co jest jakieś specyficzne mapowanie obiektu... Jak się robi coś takiego?
siwy Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 możesz zrobić materiał typu mix z mapą miksującą w kolorze czarnobiałym gdzie czarny będzie jedną mapą a biały drugą, szarość między nimi będzie pokazywała dwie mapy przenikające się
Miran Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Dobra, ale jak to nałożyć żeby miksowanie było równolegle do drogi?? Mam już pasek face'ów-pobocze
siwy Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 musisza namalować taką czarnobiałą mapkę i zmapować np. unwrapem
Miran Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Ok zrobiłem na szybko kawałek drogi, texturuje i mam problem. Textura drogi i trawy nałożone powinny być inaczej na tym łączeniu, znaczy musiał bym zastosować dwa rożne mapowania dla pojedynczego face'a... można coś takiego zrobić?
streaker Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 w edytorze materiałów jest coś takiego jak channel mapping (i w unwrapie też)
Gość User190 Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 żeby wyświetlało Ci poprawnie teksturę na innym kanale nie zapomnij w material editorze zaznaczyć kanału - sam często o tym zapominałem i chwilę zeszło mi, żeby wyczaić co nie gra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się