Skocz do zawartości

Jak zrobić płynne przechodzenie textury w texture (maping)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chciałbym zrobić coś takiego jak widziałem w jednej grze: jest droga, a book drogi trawa... ;) I na ich granicy textura drogi płynnie przechodzi w texturę trawy.

Sprawdziłem i w grze są dwie textury osobna dla drogi i osobna dla trawy, wiec co jest jakieś specyficzne mapowanie obiektu...

Jak się robi coś takiego?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

możesz zrobić materiał typu mix z mapą miksującą w kolorze czarnobiałym gdzie czarny będzie jedną mapą a biały drugą, szarość między nimi będzie pokazywała dwie mapy przenikające się

Napisano

Ok zrobiłem na szybko kawałek drogi, texturuje i mam problem. Textura drogi i trawy nałożone powinny być inaczej na tym łączeniu, znaczy musiał bym zastosować dwa rożne mapowania dla pojedynczego face'a... można coś takiego zrobić?

mixfv4.th.jpg

Napisano

żeby wyświetlało Ci poprawnie teksturę na innym kanale nie zapomnij w material editorze zaznaczyć kanału - sam często o tym zapominałem i chwilę zeszło mi, żeby wyczaić co nie gra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności