Napisano 23 Sierpień 200717 l Chciałbym zrobić coś takiego jak widziałem w jednej grze: jest droga, a book drogi trawa... ;) I na ich granicy textura drogi płynnie przechodzi w texturę trawy. Sprawdziłem i w grze są dwie textury osobna dla drogi i osobna dla trawy, wiec co jest jakieś specyficzne mapowanie obiektu... Jak się robi coś takiego?
Napisano 23 Sierpień 200717 l możesz zrobić materiał typu mix z mapą miksującą w kolorze czarnobiałym gdzie czarny będzie jedną mapą a biały drugą, szarość między nimi będzie pokazywała dwie mapy przenikające się
Napisano 23 Sierpień 200717 l Autor Dobra, ale jak to nałożyć żeby miksowanie było równolegle do drogi?? Mam już pasek face'ów-pobocze
Napisano 23 Sierpień 200717 l Autor Ok zrobiłem na szybko kawałek drogi, texturuje i mam problem. Textura drogi i trawy nałożone powinny być inaczej na tym łączeniu, znaczy musiał bym zastosować dwa rożne mapowania dla pojedynczego face'a... można coś takiego zrobić?
Napisano 23 Sierpień 200717 l w edytorze materiałów jest coś takiego jak channel mapping (i w unwrapie też)
Napisano 24 Sierpień 200717 l żeby wyświetlało Ci poprawnie teksturę na innym kanale nie zapomnij w material editorze zaznaczyć kanału - sam często o tym zapominałem i chwilę zeszło mi, żeby wyczaić co nie gra.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto