Skocz do zawartości

Tworzenie filmów i konwertowanie do c++??


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktos moglby mi powiedziec jak mozna uzyskac film w mayi 8.5 PLE, tak jak w 'playblast', tyle ze wyrenderowany i bez widocznej siatki oraz czy sa jakies programy, ktore przekonwertowuja pliki z Mayi, do C++ w DirectX3D?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jeśli chodzi o export do c++ to możesz po prostu najpierw wyeksportować do *.x i potem napisać parę linijek kodu ładującego ten plik. Pliki *.x to format używany przez directx do zapisywania i odczytywania modelów.

Napisano

1.po renderingu animacji utworzyły mi się dwa pliki IFF w folderze projects (animation_ipr.iff 4.63mb) i images (animation.iff 235kb) i po otwarciu ich w "show batch render" nie można ich uruchomić, czy to wina PLE czy czegoś innego?

2.czy w mayi 'PLE' można wogóle eksportować obiekty do .x?

3.czy z .x można eksportować pliki do c++ jeżeli np przy tworzeniu jakis małych projektów chce, aby do uruchomienia wystarczył skompilowany plik .exe , a nie cały folder wypełniony plikami?

Napisano

2. nie wiem, nie mam mayi :)

3. tego ci na 100% nie powiem, ale chyba można "włożyć" *.x do .exe i korzytać jako resource. Ale nie jestem pewien czy to zadziała, ja bym jednak zostawił tego .x poza .exe i ewentualnie do jednego folderu dał.

Napisano

2 kolejne pytania:

1: jak można zmienić położenie wektorów względem zaznaczonego obiektu?

2: dlaczego kiedy wybieram w toolbox "Four View" to 3 okna pokazują mi ten sam widok, a jeżeli chce zmienić jeden z nich, to wszystkie sie zmieniają?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności