floo Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Standardowo wykonuje połówkę modelu głowy, robię duplicate z opcją na -1 na osi x Scale. Mam teraz niby cala głowę, jednak jak się okazuje zamiast materiału texturki na kopiowanej części mam czarny materiał... :/ znacie rozwiązanie tego problemu? Duplicate jest ok, jednak gdy daje scale -1 i obiekt sie odwraca jest ok, jak daje freetransformation mam komunikat: Warning: Freeze transform with negative scale will set the 'opposite' attribute for these nodes: polySurfaceShape9 i mam czarny material, zamiast texturki... :( pierwszy raz mam coś takiego i robie to na starym modelu... dzięki z góry za pomoc... pozdro dla pszczelarzy...
zioło Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Masz oteksturowana głowe zanim ją wymodelowałes?:)
floo Napisano 30 Sierpień 2007 Autor Napisano 30 Sierpień 2007 znaczy tak, połówka była już zmappowana, otexturowana i to pewnie dlatego, problem rozwiązany w dosyć nie konwencjonalny sposób, jednak sie udało i na przyszłość wiem jak to robić dobrze... ;) thx. wynikło to z tego że zacząłem poprawiać coś co niby było już skończone i chciałem zrobić myk, na szczęście się udało... ;) człowiek uczy się na błędach.
peteRlo Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Jak "zamrozisz" transformacje na obiekcie z negatywnym skalowaniem, to masz problem z normalnymi obiektu (odwracają się). Linki do użytecznych skryptów: http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/polygon/mirrorFixer-4889.html http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/polygon/mirrorMe-4888.html 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się