Napisano 27 Sierpień 200717 l Standardowo wykonuje połówkę modelu głowy, robię duplicate z opcją na -1 na osi x Scale. Mam teraz niby cala głowę, jednak jak się okazuje zamiast materiału texturki na kopiowanej części mam czarny materiał... :/ znacie rozwiązanie tego problemu? Duplicate jest ok, jednak gdy daje scale -1 i obiekt sie odwraca jest ok, jak daje freetransformation mam komunikat: Warning: Freeze transform with negative scale will set the 'opposite' attribute for these nodes: polySurfaceShape9 i mam czarny material, zamiast texturki... :( pierwszy raz mam coś takiego i robie to na starym modelu... dzięki z góry za pomoc... pozdro dla pszczelarzy...
Napisano 30 Sierpień 200717 l Autor znaczy tak, połówka była już zmappowana, otexturowana i to pewnie dlatego, problem rozwiązany w dosyć nie konwencjonalny sposób, jednak sie udało i na przyszłość wiem jak to robić dobrze... ;) thx. wynikło to z tego że zacząłem poprawiać coś co niby było już skończone i chciałem zrobić myk, na szczęście się udało... ;) człowiek uczy się na błędach.
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Jak "zamrozisz" transformacje na obiekcie z negatywnym skalowaniem, to masz problem z normalnymi obiektu (odwracają się). Linki do użytecznych skryptów: http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/polygon/mirrorFixer-4889.html http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/polygon/mirrorMe-4888.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto