Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Standardowo wykonuje połówkę modelu głowy, robię duplicate z opcją na -1 na osi x Scale. Mam teraz niby cala głowę, jednak jak się okazuje zamiast materiału texturki na kopiowanej części mam czarny materiał... :/

 

znacie rozwiązanie tego problemu?

 

Duplicate jest ok, jednak gdy daje scale -1 i obiekt sie odwraca jest ok, jak daje freetransformation mam komunikat:

 

Warning: Freeze transform with negative scale will set the 'opposite' attribute for these nodes: polySurfaceShape9

 

i mam czarny material, zamiast texturki... :(

pierwszy raz mam coś takiego i robie to na starym modelu...

 

dzięki z góry za pomoc...

pozdro dla pszczelarzy...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

znaczy tak, połówka była już zmappowana, otexturowana i to pewnie dlatego, problem rozwiązany w dosyć nie konwencjonalny sposób, jednak sie udało i na przyszłość wiem jak to robić dobrze... ;) thx.

 

wynikło to z tego że zacząłem poprawiać coś co niby było już skończone i chciałem zrobić myk, na szczęście się udało... ;)

człowiek uczy się na błędach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności